Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 11 februari 2015

Av Anton Trygg - 11 februari 2015 23:05

Hej! Idag vid lunchen på Kvinnerstagymnasiet. Då när jag stog i kön och har tagit sallad då gled min talrik ur mina händerna och nästan ner på golvet men då lyckades jag fånga den men då blev jag istället jätte kletig på mina händer och jag tappade heller ingenting på golvet. Men det är sånt som händer. Här det hänt er någon gång? Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 11 februari 2015 22:08

Hej! Vad klumpig jag är för nu så pillade jag bort en liten bit av min nageln från stortå. Har ni gjort det någon gång? Så skriv till mig nu och berätta här på kommentar. Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 11 februari 2015 16:38

Nu så är jag på bowlingen och ska fika och sen så ska jag bowla med Emma Sjödin och Julia Marie Lillans Backman!

Av Anton Trygg - 11 februari 2015 11:54

Hej! Nu på förmiddagen här på Kvinnerstagymnasiet då har jag haft tråkiga stensättning. Jag fick också veta idag att vi ska göra prov efter sportlovet. Jag hoppas verkligen att jag får göra provet muntligt igen. Snälla Gud jag behöver dig just nu. Nu så ska jag iallafall snart gå upp till matsalen här på Kvinnerstagymnasiet bjuda min mage på lunch. Sen vid klockan 12:30 då kommer Lena från Tullängsgymnasiet och hämtar mig här på Kvinnerstagymnsiet och kör mig sen till Tullängsgymnasiet där jag ska ha två lektioner innan jag slutar för dagen. När jag har slutat då ska jag åka stadsbuss 5 klockan 15:07 upp på stan till Stortorget och gå av bussen där och gå till Handelsbanken och ta ut alla mina pengar på mitt konto. När jag är färdigt då ska jag åka stadsbuss 6 till Resecentrum på Resecentrum där jag ska gå av bussen och gå till bowlingen och spela bowling. När bowlingen är slut då ska jag gå tillbaka till Resecentrum och vänta på bussen. Sen så ska jag åka stadsbuss 6 mot Lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 februari 2015 07:07

Hej! Har ni somnat med kläderna på i sängen någon gång och sen vakna på natten och klätt av sig och satt på sig pyjamas? Men iallafall hemma på Elevhemmet Svanen då var det segt och gå upp ur sängen men tills slut så lyckades jag och gå upp och klä på mig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Det var så tyst så att jag hörde klockorna som lätt tick tack. Sen så borstade jag tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut och sprang till busshållplatsen Lavendelvägen och gick på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnsiet. VARNING det är Jätte halt ut så gå försiktig och använd också reflexväst för det är en billig livförsäkring. Ha nu en jätte härlig onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 februari 2015 02:58

Hej! Igår så låg jag i sängen och kollade i mobilen och sen så somnade jag med kläderna på i sängen och sov ca tre timmar. Nyss så vaknade jag och var upp på toa och satte på mig pyjamas. Nu så ska jag sova igen. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 februari 2015 02:36

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Igår ikväll så vann ÖREBRO HK i förlängningen på bortaplan mot skräplaget VÄXJÖ LAKERS HC i fula VIDA ARENA med 3-2. Igår ikväll så bröt också Marko Anttila sin måltorka och gjorde två mål i kvällensmatch. I första perioden då tog ÖREBRO HK ledningen med 1-0 mål av DEREK RYAN. I andra perioden då utökade ÖREBRO HK ledningen till 2-0 mål av finländare MARKO ANTTILA. Sen så slutade matchen lika och då gick det också till förlängning. I förlängningen tog det bara 00:16 sekunder för ÖREBRO HK och göra mål till 3-2 då mål av MARKO ANTTILA som blev två målskytt. Igår så åker ÖREBRO HK hem med två poäng i bagaget. Grattis till två poäng ÖREBRO HK. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards