Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 20 februari 2015

Av Anton Trygg - 20 februari 2015 22:32

Fy fan vad jag är glad nu asså det blide Örebros i Tegera Arena
Heta Örebro körde över Leksand med hela 5-3
Weii Och kvällens kung Marcus Weinstock som blev tvåmålsskytt!

Av Anton Trygg - 20 februari 2015 22:13

Nu så åker vi hem till Ludvika igen!

Av Anton Trygg - 20 februari 2015 17:23

Nu så bär det av till Leksand och titta på hockey!

Av Anton Trygg - 20 februari 2015 15:39

Hej! Idag så har varit till tandläkaren. Nu så vi hemma igen och nu ska jag också äta mat och duscha. Sen så bär det av till Leksand. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kranizar <3 /A

Av Anton Trygg - 20 februari 2015 01:46

Hej! Nyss så har jag borstat tänderna. Jag har också precis satt på mig pyjamas. Och nu så ska jag krypa ner i sängen och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 20 februari 2015 00:25

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Jag skriver detta igen för att jag vill informera er om matchen idag. Viktig medlande att ÖREBRO HK spelar idag på bortaplan mot skräplaget LEKSANDS IF i Leksand. Så bli medlem redan nu i 14-3 supporterföreningen i ÖREBRO HOCKEY och boka din biljett. För nu så kostar det bara 260 kr för bussbiljett + hockeybiljett och det finns också platser kvar. Så nu vill jag meddela er att ni boka nu den som vill följa med och titta på matchen i Leksand idag. Så passa på och häng med på årets häftigaste hockeyfest i TEGERA AREBA i Leksand idag. Också så sjunger vi DET ÄR VI SOM ÄR ÖREBRO i hela Örebroklacken och tar över hela TEGERA ARENA och hejar fram våran stolthetaste laget ÖREBRO HK till tre jätte sköna och betydelsefulla poäng för då åker rödvita laget uppåt i SHL-tabellen där vi trivs bäst. Vi ses i TEGERA ARENA idag alla rödvita för att jag kommer också till TEGERA ARENA idag och hejar fram ÖREBRO HK till tre sköna poäng. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 20 februari 2015 00:11

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Idag så spelar ÖREBRO HK på bortaplan mot skräplaget LEKSANDS IF. Lycka till idag på bortaplan ÖREBRO HK. Jag kommer också till Leksand idag och hejar fram ÖREBRO HK till tre poäng. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 20 februari 2015 00:08

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Idag så spelar ÖREBRO HK på bortaplan mot skräplaget LEKSANDS IF. Lycka till idag på bortaplan ÖREBRO HK. Jag kommer också till Leksand idag och hejar fram ÖREBRO HK till tre poäng. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards