Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 21 februari 2015

Av Anton Trygg - 21 februari 2015 23:59

Hej! Nu på kvällen så har Anders varit här och tittat på hockey med mig. Nu så ska jag också firar segern att ÖREBRO HK har vann över FRÖLUNDA HC med att äta en pizza. Ha det så jätte bra på er alla så höra vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 21 februari 2015 23:40

Fy fan vad jag är glad nu asså det blide Örebros i hemma i BEHRN ARENA.
Heta Örebro körde över Frölunda med hela 4-2 Och ikväll så blev också MARKO ANTTILA tvåmålsskytt.

Av Anton Trygg - 21 februari 2015 18:29

Matchdag: ÖREBRO HK mot FRÖLUNDA INDIANS ikväll på hemmaplan i BEHRN ARENA. Lycka till också stolthetaste laget ÖREBRO HK ikväll.

Av Anton Trygg - 21 februari 2015 18:23

Hej! Nu så har jag, Mamma och Anders ätit pizza här hemma i Vasalunden. Snart så börjar hockeyn. Ha nu en trevlig lördagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 21 februari 2015 14:11

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Igår så tryckte äntligen ÖREBRO HK ditt LEKSANDS IF och vann med hela 5-3 i TEGERA ARENA i Leksand. I första perioden då tog ÖREBRO HK ledning med 1-0 mål av Marcus Weinstock, sen så kommer också 2-0 till ÖREBRO HK mål av Marko Anttila, senare så utökade ÖREBRO HK ledningen igen och då till 3-0 då mål av Marcus Weinstock, I andra perioden då gjorde återigen Martin Johansson mål då till 4-2 till ÖREBRO HK och i tredje perioden då gjorde Ville Viitaluoma 5-3 i öppen kasse till ÖREBRO HK. Grattis ÖREBRO HK att ni äntligen vann över Leksand och tog tre viktiga poäng uppe i Dalarna. Ha nu en jätte bra lördag på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 21 februari 2015 13:00

Hej! Inatt så har jag sovit jätte bra efter vinsten igår mot knäckebröderna. När jag vaknade idag då hade jag ett leende på läpparna. Sen så gick jag ut till köket och åt frukost. Nu ska jag bara titta på tv och bara tagit det lugnt. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A
#DetÄrViSomÄrÖrebro

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards