Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 17 februari 2015

Av Anton Trygg - 17 februari 2015 16:30

Hej! Nyss så har jag ätit året första semla. Nu så ska jag plugga. Ha det jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 februari 2015 15:40

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon så är äntligen dags för hemma match i BEHRN ARENA igen. Kom-igen nu Närkes stolthet Örebro HK imorgon och vinn tre sköna och betydelsefulla poäng mot skräplaget LUEÅ HF. Jag kommer också till BEHRN ARENA imorgon och heja fram ÖREBRO HK till tre poäng. Lycka till imorgon på hemmaplan ÖREBRO HK. Ha nu en jätte bra tisdag på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 17 februari 2015 14:23

Hej! Idag så är det semmeldagen. Idag gick jag upp ur sängen vid 11 tiden på förmiddagen för då kände jag mig utvilad. När jag kom ut till köket då tog jag fram frukosten och då bredde jag på smör på mackorna, hällde i yoghurt i djupa tallriken också då hällde jag i ett glas med apelsin juice. Jag tog också min frukosten och gick till köksbordet och satt tv och tittade på Hospitalet på TV4 Fakta och åt frukost. När jag hade ätit färdigt frukosten då plockade jag in frukosten igen i kylskåpet. Sen så borstade jag tänderna. Nu så ska jag bara ta det lugnt. Ha nu en jätte bra fettisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 februari 2015 00:05

Hej! Gud vad jag längtar efter och ha en egen bäbis tillsammans med en underbar tjej. Min bäbis vill jag ska heta Emil Trygg. Jag är vuxen nu och ha inte tjej. Kom-igen nu alla tjejer vad har ni tagit vägen? Men nu så drömmer jag vidare och hoppas på att det blir en sann dröm någon gång och lägger mig i sängen och sover. Nu så blir det också godnatt och sov gott från oss här i stugan i Örby. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards