Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 16 februari 2015

Av Anton Trygg - 16 februari 2015 23:40

Hej! Idag på eftermiddagen här hemma i Örby då har jag hjälp Pappa nere på bottenvåningen. På kvällen så åt vi god mat som Norma har gjort. Då åt vi bakpotatis med kött och sallad. Senare då gjorde jag och pappa en budget. Nu så tittar jag på tv och bara ta det lugnt. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 16 februari 2015 12:26

Skam den som ger sig ? nu trycker vi dit Leksand!

Vi lägger det som varit och statistiken mot Leksand bakom oss. Det här är en ytterst viktig match i kampen om en kvartsfinalplats, vårt stöd är högst nödvändigt! Boka in dig på resan till Leksand och uppmana alla du känner att göra detsamma. Nu trycker vi dit Leksand!

Ingen har väl undgått den mardrömshistorien som upprepar sig gång på gång när Örebro Hockey ställs mot Leksand. Vi vinner inte, vi tar inga poäng, Alsenfelt räddar allt och det hela slutar oftast med att dalmasarna går runt och tror att dom är världsmästare fast dom ligger i botten av tabellen. Vi har bestämt oss för att skita fullständigt i allt detta. När vi åker till Leksand på fredag 20/2 så är det en ytterst viktig match i kampen om kvartsfinalplats. Vårt stöd är högst nödvändigt och det är därför vi nu ber dig att lägga statistiken mot Leksand bakom dig och boka en plats på bussen. Det här resan kommer att genomsyras av glädje och optimism. Anmälningarna till resan har redan tagit bra fart och vi hoppas på bra uppslutning på bortastå. Boka in dig snarast, beordra familj, släkt och vänner att göra detsamma och sprid sedan budskapet på alla tänkbara sätt. Nu trycker vi dit Leksand!

Leksands IF ? Örebro HK fredag 20/2 19.00
Tegera Arena ? Leksand
Avresa klockan 15.00 från baksidan på Behrn Arena (Restalundsvägen). Var på plats minst 20 minuter innan avresa!
Hemresa direkt efter matchen
Pris: 260:- inklusive resa och matchbiljett
Köp din resa på shop.fjortontre.se eller i vår arenashop på nästa hemmamatch
Medtag kvitto och medlemskort

Av Anton Trygg - 16 februari 2015 11:40

Hej! Igår så borstade jag aldrig tänderna för att då var jag så trött så att jag la mig i sängen direkt och sov. Men på förmiddagen idag då var jag en sömntuta och sov ända fram till klockan 10:00 när Pappa väckte mig. Nyss så har jag bjudit mig själv på frukost. Nu så tittar jag på tv. Sen så ska jag borsta tänderna. Senare då ska jag och Pappa åka ut här i Stockholm och göra olika ärende. Ha nu en jätte trevlig måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 16 februari 2015 01:18

Hej! Nu så ligger jag och björnen i sängen och ska sova och då vill vi också önskar er godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards