Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 29 juli 2014

Av Anton Trygg - 29 juli 2014 22:53

Hej! Här får ni lite gott blandat från varma sommardagen här i Ludvika. Idag så har vi inte hunnit och bada någonting i värmen för att vi har hjälpt min Mormor med hennes nya mobil och fixat. Vi har också varit och handlat på olika mataffärer här i Ludvika. På kvällskvisten här hemma i Vasalunds byn så har jag grillat hamburgare på grillen. Och sen så åt vi hamburgare med pomesfittes. Mums vad gott det var. Vid klockan 20:00 till 21:00 då har jag och Mamma tittat på allsång på Skansen på SVT1 och ätit glass. Nyss så har jag pratat med Patrik Graaf i mobiltelefonen och bestämt att jag ska träffa han på torsdag klockan 12:00 i hanns lägenhet till klockan 18:00 på kvällen. Nu så ska jag duscha inan jag ska sova. Ha det så bra så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 juli 2014 12:40

Goddag och välkommen tisdag!
Nyss så har jag gått upp och klä på mig mina kläder. Jag jag också precis ätit frukost. Nu så ska jag borsta tänderna. Sen så ska vi åka till Högberget till min Mormor för jag ska hjälpa henne och fixa hennes nya mobil. Ha nu en jätte härlig dag i det fina vädret på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 juli 2014 01:46

Hej! Igår i Harnäs så vann jag bara en lott också vann Mormor bara en lott. I pausen på tutbingo då köpte Mamma en korv och bröd och en glass till mig. När tutbingo var färdig. Då körde vi hem Mormor till Högberget. Nyss så har jag borsta tänderna. Nu så ska jag krypa ner i sängen och sova. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards