Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 12 juli 2014

Av Anton Trygg - 12 juli 2014 23:54

Hej! Det blev en sent kväll idag igen pågrund av att jag tog en lite länge duscha än planerat. Också var jag ut på gräsmattan och titta på den fina och vackra fullmånen som lyser över himmelriket på himmelen. Nu så ska jag äntligen krypa ner i min Goa sängen och drömma mig in i drömmarnas värld och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 juli 2014 21:23

Hej! Nu så tänker jag gå in i badrummet och duscha för jag är jätte smutsig. Sen så tänker jag också gå och sova för att det är bara trök på tv och dåliga tv-program. Vi hörs snart igen en sista gång inan jag somnar. Ha det så jätte bra på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 juli 2014 20:13

Hej! Nyss så var jag och Mamma till city till Hemköp och köpte godis. På Hemköp så gjorde vi fynd och köpte fyra Marabou och då fick man en gratis Aftonbladet på köpet. Nu så ska jag bara ta det lugnt här hemma i lägenheten i Vasalunds byn och äta mat och läsa tidningen. Ha det så jätte bra på er alla så länge så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 juli 2014 18:16

Hej på er alla där ute i Ludvika!
Här får ni lite gott och blandat från dagen. När vi hade jobbar färdigt med bilen idag då så åt jag och Anders lunch på Hillängen gatukök. Där så åt jag för första gången en meal som heter Pulled Pork. Den var jätte God. Den tycker jag att ni också ska prova. Idag har också jag, Mamma och Anders varit på Hammarbacken och tittat på knivveckan. Och sen så var vi till café ängeln på stan och fikade där på terassen på taket i fina väder med underste människorna också. För ett lite tag sen så har jag och Mamma kommit hem till Vasalunds byn igen. Nyss så gick Anders hem till sig. Nu så sitter jag har i soffan och bara är på mobilen för det är bara trök på tv. Men snart så ska jag gå och sätta mig på balkongen och njuta i det fina sommarvädret. Senare så ska jag gå in i mitt rum och vara lite vid datorn. Om ett tag så ska jag också äta mat igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 juli 2014 12:21

Hej! Nu så är jag och Anders och fixar rosthålet på mammas bil här i Marnäs. Duktig Anders vad du jobbar bra idag. Ha nu en jätte bra eftermiddag i det fina vädret på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 juli 2014 08:56

Hej! Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna och bädda min säng. Jag ska också äta frukost och borsta tänderna. Sen så ska jag och Anders fixa med rosten på Mamma bil. Ha nu en jätte härlig och bra lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 juli 2014 01:05

Hej! Nyss så har jag borstat tänderna och dragit ner min rullgardin i mitt rum. Nu så kan jag inte bara sitta här och tråka. Så nu kryper jag ner i sängen igen och sover. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 juli 2014 00:45

Hej på er alla Hockey-intresserad!
Jag längtar så sjukt mycket till hockeysäsongen drar igång igen och få se när mitt stolt hetaste lag ÖREBRO HK spöar LEKSANDS IF och så vinner ÖHK SM-guld. Jag vill också bara säga nu Hej då LEKSANDS IF och välkommen tillbaka till hockeyallsvenskan 2015/2016 haha. Ha nu en jätte bra natt på er alla ÖHK-Supportar. Hälsningar från Anton en äkta ÖHK-Support

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards