Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 15 juli 2014

Av Anton Trygg - 15 juli 2014 23:46

Hej! Nyss så har jag borstat tänderna. Nu så ska jag lägga mig i sängen och sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 juli 2014 22:55

Hej! När vi kom till Örby i Stockholm. Då var vi hemma en snabbsväng och sen så åkte vi till McDonalds och köpte mat. Vi åkte sen hem och åt maten. Nu så ska jag bara ta det lugnt. Ha det så jätte bra på er alla det hälsar jag, Pappa, Alexander och Cassandra från Örby. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 juli 2014 18:03

Hej! Vid stugan i Sörbo så träffade jag också Mickes föräldrar. Nu så bär det äntligen av till Stockholm. Nu så ska vila lite i bilen. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen när jag kommer fram till Stockholm. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 juli 2014 16:30

Hej! Nu så bär det av till Stockholm. Men först då ska vi stanna till vid stugan i sörbo och hälsa på Jennifer Tottie Fd Forsman, Micke, Felicia och Emelie. Ha nu en jätte bra tisdags eftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 juli 2014 11:04

Hej! Det gick jätte bra på röntgen på Falu lasarett imorse. Nu så måste jag vänta upp till en vecka eller två veckor innan jag får svara från doktorn. Jag är jätte nervös inför det. När vi åkte från Falu lasarett då åkte vi till färg forum och köpte färg och lack till bilen. Sen åkte vi vidare till Jysk och köpte en badlakan. Och nu så är vi på väg hem till Ludvika igen. När jag kommer hem till Vasalunds byn då ska jag packa, äta mat, Mamma ska kippa mitt hår och jag ska duscha innan Pappa kommer och hämta mig vid klockan 15:00 och då bär det vi till Stockholm. Ha nu en jätte fin tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 juli 2014 07:48

Hej! Nu så bär det av till Falun till falu lasarett. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 juli 2014 06:08

Hej! Nu så ska jag kicka i gång denna tisdagen med att gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost tillsammans med bästa Mamma. Sen så ska jag borstat tänderna. Vid klockan 07:30 då ska vi åka till Falun för att jag ska till falu lasarett och göra en magnetröntgen på mitt knä. Ha nu en jätte härlig och bra tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 juli 2014 01:11

Hej! Igår på DRIVE-NI BINGO i Harnäs så vann vi ingenting på bingo. Och så på lottor så vann bara jag. Igår när vi också kom hem till Vasalunds byn då så fortsatte vi och Packa. Nyss så har jag borsta tänderna. Nu så ska jag krypa ner under täcket i min Goa säng och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards