Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 14 juli 2014

Av Anton Trygg - 14 juli 2014 18:52

Hej på er alla Ludvika bor och Harnäs bor!
Idag på eftermiddagen då var jag och Mamma ute och gjorde olika ärende här i Ludvika. När vi var färdig då åkte vi hem till Vasalund igen. Då bakade jag pinnbröd. Sen så skulle jag börja och grilla ute på grillen och då började det och ös regna också. Och då blev allt förstört. Då gick jag in och började och packa lite istället. Sen så åkte vi till Harnäs. Nu så är vi här på plats på DRIVE-IN BINGO på Harnäs idrottsplats. Håll tummarna för mig, Mamma och min Mormor ikväll och hoppas på att vi vinner ikväll. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen när jag kommer hem igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 juli 2014 11:23

Hej! Jag blir så förbannad för att jag såg en kille som kom in här på Engelbrekt vårdcentral och tog ingen nummer lapp och bara ställde sig utanför och vänta till den andra skulle bli färdig. Och sen så smet han bara in till reception också. Jag blir så arg på sånt fy fan. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 juli 2014 10:53

Hej! Förut på morgonkvisten hemma i Vasalunds byn då väckte Mamma mig. Då gick jag upp och kläde på mig kläderna. Jag åt också frukost. Till frukosten då åt jag fyra smörgåsar med räkost på också drack jag några glas juice. Sen så borstade jag tänderna. Vid klockan 09:30 då åkte vi upp till Högberget och hämtade Mormor. Och sen så åkte vi till stan till Engelbrekt vårdcentral. Nu så är vi här på plats på Engelbrekt vårdcentral med Mormor. Ha nu en toppenbra måndag och en bra start på veckan på er alla som har slutat semestern och börjat jobbat. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 juli 2014 00:08

Hej! Jag vill bara nu säga grattis till Tyskland i fotbolls-VM till guldet. Nyss så har jag borstat tänderna. Nu så ska jag krypa ner i min Goa sängen och somna in i sömn världen och sova. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards