Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 7 juli 2014

Av Anton Trygg - 7 juli 2014 21:57

Hej! På eftermiddagen hemma hos Frida då fick vi tårta och jordgubbar. Sen så åkte jag, Mamma och Alexander och gjorde olika ärende. Sen så åkte vi hem till Vasalunden. Och då var jag grillmästaren Anton och gillade korv och bröd och åt alla i familjen TRYGG och då åt vi också. Efter det då åkte vi upp till Knustbo och hälsade på HEDBERGARNA. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 juli 2014 15:09

Hej! Tack för hamburgaren, Coca-Cola och att jag fick komma och hälsa på dig i din lägenheten i Pluto Patrik Graaf. Nu så är jag, Mamma och Alexander på väg till Frida för hon fyller år. Grattis igen Frida. Ha nu en jätte bra måndags eftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 juli 2014 13:29

Hej! Nu så ska jag äta hamburgare som Patrik Graaf har gjort. Det ska bli mums. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 juli 2014 12:06

Hej! Nu så är jag ny duschat. Och nu så går jag också till Pluto och hälsar på Patrik Graaf. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi sen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 juli 2014 11:39

Hej! Nu så har gått från vårdcentral Engelbrekt och hem till Vasalunden. Nu så är jag hemma i lägenhet själv. Nu så får vi hoppas också att det inte är någon allvarligt med Alexander axel. Nu är jag hemma en snabb sväng och nu ska jag duscha innan klockan 12:00 när jag ska gå till Patrik Graaf i Pluto och hälsa på. Ha det så jätte bra på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 juli 2014 08:43

Hej! Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost med hela familjen TRYGG. Idag på förmiddagen då ska jag fortsätta och städa mitt rum, jag ska också duscha och sen vid klockan 12:00 då ska jag gå och hälsa på Patrik Graaf på Pluto i hans lägenhet och det ska bli kul. Ha nu en jätte härlig och en bra måndag på er alla och ta vara på allt. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 juli 2014 00:03

Hej! Nu på kvällen så har jag städat lite i mitt rum och nu så fortsätter jag mer imorgon bitti och städar. Nyss så har jag också borstat tänderna. Så nu släcker jag ner i mitt rum och kryper ner i sängen och sover. Godnatt och sov gott på er alla underbara. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards