Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 4 juli 2014

Av Anton Trygg - 4 juli 2014 23:50

Hej! Nyss så har jag borstat tänderna. Nu så får jag tacka för mig för denna bra dag. Så nu kryper jag ner i sängen och sover. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 juli 2014 22:02

Hej! Idag har jag, Rosie, Amanda, Moa och Mamma varit till café ängeln. Där så åt jag en nachotallrik/tacotallrik och drack Coca-Cola. Senare så gick vi till Ludvika minigolfbana. Där spelade vi en mingolfsmatch och efter så åt vi en varsin glass som belöning. När vi var färdiga då cyklade Rosie, Amanda och Moa hem. Jag och Mamma gick upp på stan och var till Aoptik och provade ut linser. Innan vi gick hem sen så var vi till synsam och lyssnade på sommarmusikanterna. Sen så gick vi hem och då så kom Dan och hämtade och köpte vara mat bord och fyra stolar. Efter det så var jag med Dan till Sibylla och köpte en varsin glass. När jag kom hem då åkte vi ut och gjorde olika ärende och handlade. Vi åkte sen hem. Nyss så har jag gjort färdigt plakatet tills imorgon när vi ska på allsång med Lasse Berghagen i Svärdsjö Gammelgård. Nu så ska jag ta det lugnt inan jag ska sova. Ha det så jätte bra nu så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 juli 2014 09:30

Godmorgon på er alla!
Jag längtar så mycket tills imorgon när vi ska till Svärdsjö Gammelgård och titta på allsång med Lasse Berghagen. Men nu iallafall så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost och borsta tänderna. Sen så ska jag och Mamma spela mini golf med familjen HEDBERG. Ha nu en jätte härlig fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards