Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 26 juli 2014

Av Anton Trygg - 26 juli 2014 23:36

Hej! En härlig dag åter till ända. Nu så blir det sängen för min del för att jag ska upp tidig imorgon. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 juli 2014 21:35

Hej! Kom ihåg och ta vara på livet här och nu. Njut, älska och må bra så ska det vara. Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 26 juli 2014 19:15

Välkommen soliga lördagskväll!
Nu så är vi på fastlandet igen och det har också varit så härligt och vara ute med båten i Stockholms skärgård. Men nu iallafall när vi kom hem till Örby på eftermiddagen då lastade vi av alla sakerna. Sen så åkte vi och handla på Willys i Älvsjö. När vi har handlat klart då åkte vi tillbaka till Örby hem till oss och åt pyttipanna med ägg och rödbetor. Nu så ska jag bara slappa i soffan och ha det skönt. Ha nu en jätte härlig och fin kväll på er alla. Kramizar /A

Av Anton Trygg - 26 juli 2014 14:13

Hej! Det blev lite mer uppdatera än jag sa innan vi åkte ut med båten. På eftermiddagen då åkte vi från Gustavsbergs gästhamn till Norra Lagnö på Värmdö sidan där vi parkera båten. Vi har nu varit ute med båten i Stockholm skärgård i tio fanatiska dagar. Men nu är också båtresa slut för denna gång. Så nu hoppas jag snart att vi ses igen Stockholm finaste och vackra skärgård. Nu så håller vi på och packar ur plåten och in i bilen. Sen så ska vi få lunch hemma hos Jens och Yvonne. Senare så bär det av hem till Örby igen. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards