Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 1 juli 2014

Av Anton Trygg - 1 juli 2014 19:35

Hej! Nyss så har jag pratat med Emma Bellina Pettersson, Emelie Dahlgren, Jasmine Sjöstedt, Peter Erik Emil Jespersen och Dahlgren Emelie på ooVoo på iPaden. Snart så ska jag äta lyxmat på en vardag och då blir det friterad pommes frites med schnitzel och bearnaisesås mumsfilibaba det ska bli. Ha det så jätte bra nu på kvällskvisten på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 juli 2014 13:09

Hej! Nu är vi hemma i Ludvika/Vasalunden igen. På Ica maxi så köpte vi inget. På Ikea i Borlänge så köpte Mamma till mig gardiner, överkast, två påslakan och en kruka och dom sakerna ska jag ha med till Örebro i augusti. Nu så ska jag bara ta det lugnt och titta på tv. Ha nu en jätte bra tisdags eftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 juli 2014 12:05

Hej! Efter två timmar på Ikea i Borlänge så bär det av hem till Ludvika igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 juli 2014 09:15

Hej! Nu så har jag varit till örondoktorn. Jag har också fått en ny örondoktor som heter Lars. Nu så är vi på väg mot Ica maxi och Ikea i Borlänge och handla. Ha det så jätte bra på er alla ute i ös renget. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 juli 2014 07:45

Hej! Nu har vi åkt ett tag och är på väg till falu lasarett. Idag är det också precis två veckor kvar tills jag ska till Falun igen och göra magnetröntgen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 juli 2014 06:14

God tisdags morgon på er alla och välkommen första juli!
Nu så har jag ooVoo och där så heter jag antontrygg96. På ooVoo är jag tillgänglig från tisdags eftermiddag mellan klockan 16-17 tiden. Men nu iallafall så ska jag gå upp och klä på min kläderna. Jag ska också äta frukost tillsammans med bästa och underbaraste Mamma. Sen så ska jag duscha. Vid klockan 07:15 då bär det var till Falun lasarett. Ha nu en jätte fin tisdag på er alla och komihåg att ni alla är värdefulla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards