Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 3 juli 2014

Av Anton Trygg - 3 juli 2014 22:57

Hej! Nej nu får det vara bra för idag. För imorgon så väntar roligheter för oss. Nu så kryper jag ner i sängen och drömmer mig bort och sover. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 juli 2014 22:21

Hej! Jag håller på nu och göra en plakat med texten LASSE BERGHAGEN DU ÄR BÄST OCH DU ÄR MIN STORA IDOL. Den plakatet ska jag ha med mig på lördag till Svärdsjö. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 juli 2014 20:41

Hej! Nu har vi var och sett på när Felicia, Beatrice, Elin, Linda, Linnea sjöng och när Oskar spelar piano i Grangärde kyrka. Ni alla var super duktiga idag. Nu så är vi på väg hem till Ludvika igen. Ha det så bra nu på kvällskvisten på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 juli 2014 18:11

Hej! Med fina kepsen så åker vi nu mot Grangärde kyrka och titta på Oskar och Linnea när dom sjunger och spelar. Ha nu en jätte fin kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 juli 2014 16:43

Hej! Nu så ska jag gå in och duscha. Sen när Alexander kommer då ska vi äta mat. Vid klockan 17:55 då ska vi åka och hemma upp Britt i Marnäs. Sen så bör det av till Grangärde. Ha nu en jätte bra eftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 juli 2014 15:31

Hej! För ett lite tag sen så åt jag och Mamma ett lite lätt målmat. Nu så ska jag sätta på kaffe till min älskade Mamma. Och sen så ska jag sätta på en tvättmaskin. Ha det så jätte bra så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 juli 2014 14:42

Hej! Hittills har Lasse Berghagen sålt 2600 förköpsbiljetter till allsången på lördag. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 juli 2014 14:00

Hej! Idag på förmiddagen har vi varit upp till Mormor en sväng. Sen åkte vi vidare till Marnäsliden för Mamma ska lämna ett papper i reception. Sist då åkte vi och släpet av Mamma för hon skulle handla på Hemköp då satt jag och Alexander kvar i bilden utanför Pelleskiosk. För ett lite tag sen så har vi kom hem till lägenheten igen. Nyss så stack Alexander iväg till Oskar ett tag så han kommer hem sen. Nu så ska jag och Mamma äta kram och smörgås. Ha nu en försatt bra torsdag eftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards