Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 11 juli 2014

Av Anton Trygg - 11 juli 2014 20:15

Hej! Nyss så var jag, Mamma och Anders till Sibylla och åt mjukglass. Mums mums var gott det var. Nu så ska jag och Mamma titta på tv här i Vasalunden. Ha det så jätte bra så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 juli 2014 17:46

Hej! När man har tråkigt då för man roa sig med att lyssna på Spotify musik på datorn inne i mitt rum. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 juli 2014 16:31

Hej! Mitt på dagen när vi var hemma i Vasalunden då kom Anders hitt och titta på min ny städade rum. Innan vi åkte och hälsa på Mormor då åkte vi och gjorde olika ärende här i vackra Ludvika. Nyss så har vi varit hemma hos min världens bästa Mormor på Högberget och fikat och det värmde i mitt hjärta. Nu så är jag och Mamma tillbaka hemma i Vasalunden igen och ska bara fortsätta njuta i det fina sommarvädret. Ha det så jätte gott på er alla så länge. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 juli 2014 16:04

Hej på er alla!
Nu så är jag och Mamma hemma igen i våran kära lilla by Vasalunden. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 juli 2014 11:31

Hej! Gud vad jag har sovit skönt inatt här inne i mitt rum när jag har en fläkt som fläktar så skönt. Nu så ska jag gå upp ur min sängen och klä på mig kläderna och bädda min sängen. Jag ska också äta frukost. Sen så ska jag borstat tänderna. Senare så ska jag säga hejdå till min bror Alexander för att han ska åka tillbaka till Stockholm igen. Ha en ljuvlig fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 11 juli 2014 00:35

Hej! Efter jag har duschat färdig då så åt jag två nattmackor. Nu så har jag äntligen krupit ner i sängen tillsammans med fläkten och ska sova. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards