Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 27 juli 2014

Av Anton Trygg - 27 juli 2014 21:13

Hej! På kvällen så kom jag hem till Mamma i Vasalunden i Ludvika. För ett lite tag sen så var vi ute och handlade. Nyss så kom vi hem och då åt vi jordgubbar med grädde och tittar på tv. Gud vad det regnar och åskar ute. Ha det så jätte bra på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 juli 2014 18:58

Nu blir det pizzamys med Mamma!

Av Anton Trygg - 27 juli 2014 16:13

Hej! Nu så är jag på väg hem till Ludvika. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 juli 2014 12:07

Hej! Nu så är vi på plats vid stugan i Sörbo och hälsar på!

Av Anton Trygg - 27 juli 2014 10:47

Hej! Vi kom iväg lite sent från Stockholm idag. Men nu så är vi äntligen på väg till Dalarna/Ludvika. Men först så ska vi stanna till vid stugan i Sörbo och hälsa på Jennifer, Micke, Felicia, Emelie, Mathias, Frida, Freja, Saga och lilla ville. Det ska bli så jätte kul och få träffa min storebror Mathias för att det var ett tag sen som vi sågs sist för att han bor så lågt bort. Mathias bor i Göteborg. Men nu så ska jag vila lite i mustangen. Ha nu en jätte bra söndag på er alla och kom ihåg att ta vara på livet också här och nu. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 juli 2014 10:24

Hej! Vi kom iväg lite sent från Stockholm. Men nu så är vi på väg till Dalarna/Ludvika. Men först så ska vi stanna till vid stugan i Sörbo och hälsa på Jennifer, Micke, Felicia, Emelie, Mathias, Frida, Freja, Saga och lilla ville. Det ska bli så jätte kul och få träffa min storebror Mathias för att det var ett tag sen som vi sågs sist för att han bor så lågt bort. Mathias bor i Göteborg. Men nu så ska jag villa lite i mustangen. Ha nu en jätte bra söndag på er alla och kom ihåg att ta vara på livet också här och nu. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 27 juli 2014 08:07

Hej! Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost. Sen så ska jag duscha och borsta tänderna. Vid klockan 09:00 då ska vi åka mot Ludvika. Ha nu en jätte fin söndag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards