Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 13 juli 2014

Av Anton Trygg - 13 juli 2014 23:24

Hej! Ikväll så grillade jag korv och bröd på grillen ute. Grilltändare var kanon som vi köpte idag och jag fick också en jätte fin glöd. Sen så kom Anders hitt och så bjöd jag han på kvällsmat. Tack för trevligt sällskap ute på balkongen Mamma och Anders. För ett lite tag sen så var jag och Mamma till Hemköp på city och handlade. Mamma köpte till sig själv fyra Marabou och fick en gratis Aftonbladet på köpet och till mig så köpte Mamma en chipspåse. Nyss så har Mamma ätit godis och jag har ätit chips och gräddfil. Jag fick just nu jullåtar på hjärnan mitt i högsommaren värmen mycket konstigt. Jag sjöng nu Staffan var en stallen dräng och en sockerbagare han bor i staden. Men vad vad gör det och sjunga jullåtar mitt i sommaren? Det är ju inte förbjudet och sjunga jullåtar på sommaren. Jag tycker att det gör ingenting. Snart så ska jag gå och sova. Vi hörs snart igen en sista gång innan jag somnar för i kvällen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 13 juli 2014 17:35

Hej! Nyss så var vi upp på Lyviksberget och köpte en grilltändare på Coop bygg. Snart så ska vi åka upp till Mormor på Högberget och låna en skarvsladd. Och sen så ska vi åka hem igen och grilla korv och bröd på grillen ute. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 13 juli 2014 15:38

Hej! Alla Ludvika bor hjälp mig nu vad jag ska hitta på och göra idag. För att jag har as tråkigt. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 13 juli 2014 15:08

Hej! Nu så har jag, Mamma och Anders var ut på lite roligheter. Vi har varit till Rastahyttan i Smedjebacken och ätit mat. Där åt vi lunchbuffé. Sen på vägen hem till Ludvika då stannade vi till och tankade bilen på OKQ8 i Smedjebacken. Nu är vi hemma igen i Vasalunds byn. Och jag har också tråkigt igen. Vad ska man hitta på och göra en sån här tråkigt och regnig dag? Förslag? Ha nu en jätte bra söndags eftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 13 juli 2014 13:03

Hej! Regnet bra öser ner. Men nu så är jag, Mamma och Anders på Bergslagsodlingar och köper på blommor. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 13 juli 2014 12:34

Hej! Nu så är vi äntligen här och spelar åt Mormor. Sen så vet jag inte vad jag ska göra detta tråkiga vädret. Hej då. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 13 juli 2014 12:21

Hej! Nu så är vi upp till Mormor igen och lämnar maten så vi har köpt. Så nu ska vi åka till Eva's kiosk och spela till Mormor. Sen så vet jag inte vad vi ska göra. Ha det så jätte bra på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 13 juli 2014 12:05

Hej! Nu så blev det att vi åkte hitt och handlar också. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards