Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 5 juli 2014

Av Anton Trygg - 5 juli 2014 23:59

Hej! Efter en bra dag med mycket musik så tänkte jag nu gå och lägga mig i min Goa säng i mitt rum och sova för att jag är as trött. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 juli 2014 21:52

Hej! Idag vid allsången i Svärdsjö Gammelgård så var det omkring 4000 tusen människor på plats. Idag så hade också Britt med sig fika till Svärdsjö. För ett tag sen så har vi kört hem Britt till Marnäs. Och nyss så har vi också kommit hem till Vasalunden och då åt Mamma pizza och en mix rulle. Nu så ska jag gå till datorn och fixa med bilderna och videoklippen. Jag kommer strax tillbaka till bloggen. Ha det så jätte bra så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 juli 2014 19:19

Hej! Vilken toppen allsång jag, Mamma och Britt har varit på och jag har också sett på min världens bästa idol Lasse Berghagen. Sen så sjöng också Lisa Miskovsky, Good Harvest, Emmy Lou and The, Rhythm Boys och kören: Lena, Kristin och Carin på Svärdsjö Gammelgård. När första låten började spela och den låten heter Stockholm i mitt hjärta så tog jag upp min plakat och då såg Lasse Berghagen min plakat och då blev jag glad och det värmde i mitt hjärtan. Sen så sjöng jag med i alla allsångslåtar. När sista allsångslåten spelade och den heter teddybjörnen Fredriksson och då tog jag upp min plakat igen och då gjorde Lasse Berghagen tummen upp åt mig och sen så fotade en fotograf mig så nu kanske jag blir med i tingen. Nu så har vi åkt ett tag och är på väg hem till Ludvika. När jag kommer hem då ska jag ladda över videoklippen och bilderna från kammaren till datorn och sen så lägger jag in dom på Facebook ikväll. Hej då Lasse Berghagen för denna gång. Ha det så jätte bra på er alla där ute i sommarvärmen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 juli 2014 12:19

Hej! Nu så åker vi i sommarvärmen till Svärdsjö Gammelgård och titta på Lasse Berghagen. Ha det så jätte bra på er alla ute i solen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 juli 2014 08:36

Godmorgon gott folk!
Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost och borsta tänderna. Sen så ska jag och Mamma åka upp till Lyviksberget och kolla om det finns blompinnar på Coop bygg och om det finns så ska vi köpa det. Vi ska också handla en dricka på Coop extra. När vi är klara då ska vi åka hem till Vasalunden. Hemma då ska jag duscha. Och sen lite förre klockan 12:00 då ska vi åka till Marnäs och hämta Britt. Och sen så bör det av till Svärdsjö. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards