Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Anton Trygg - 2 juli 2014 23:20

Hej! Nu på kvällskvisten så har jag pratat med Patrik Graaf i mobiltelefonen och bestämt att jag ska träffa han på måndag klockan 13:00 i Pluto. Det ska bli så kul och träffa Patrik. Nyss så har jag pratat med kompisar på ooVoo på iPaden och dom heter Peter Erik Emil Jespersen, Jasmine Sjöstedt och Dorothea Gladh. Jag har också precis borsta tänderna. Nu så ska lägga mig i sängen och sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 juli 2014 21:11

Hej! Nu så ska jag logga in på ooVoo och prata med kompisar. Sen så ska jag tänka på refrängerna och sova. Ha det så bra så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 juli 2014 20:47

Hej! Från Ludvika till Svärdsjö är det ungefär 87.4 km och det tar cirka 1 timme och 23 minuter. Längtar så sjuk mycket till på lördag. Kramizar <3 /A

Tv!

Av Anton Trygg - 2 juli 2014 20:22

Hej! Nu så har vi haft mysigt och ätit mat ute på balkongen. Men det ju svin kalt ute. Är det här man kallar svensk sommar? Nu så ska vi titta på tv här i Vasalunden. Ha det fint på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 juli 2014 19:17

Hej! Snart så kommer Alexander och då ska vi hela familjen TRYGG äta mat tillsammans. Vi ska äta sill, färskpotatis och gräddfil. Mumsfilibaba. Ha det så jätte bra på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 juli 2014 18:41

Hej! Vet ni vad jag ska göra på lördag den 5 juli? Då blir det min roligaste dag i mitt liv för då ska jag med Mamma och Britt Lindqvist till Svärdsjö Gammelgård och titta på allsång med min idol Lasse Berghagen. Jippi vad jag längtar tills på lördag. Jag vill det ska bara vara lördag nu. Lasse Berghagen jag kommer och tittar på dig på lördag. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 juli 2014 18:19

Hej! Nu så har vi varit ute och gått och det var så skönt. Tack för promenaden bästa Mamma. Nu så är vi hemma i lägenhet i Vasalunden igen och nu så ska jag bara slappa och titta på tv. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 juli 2014 15:32

Hej! Jag har tråkigt. Så nu ska jag och Mamma ge oss iväg till stan en stund för att rensa tankarna lite. Hej då så länge. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards