Carl Anton Trygg

Alla inlägg under juni 2013

Av Anton Trygg - 30 juni 2013 16:09

Östansbo IS förlorade mot serieledarna Gustafs med 0-2.

Av Anton Trygg - 30 juni 2013 15:06

Hej! Jag är och tittar på fottbollsmatch mellan Gustafs och Östansbo IS med Mamma, Rosie och Johan. Hoppas att Östansbo IS vinner idag. Lycka till Östansbo IS. /Anton

Av Anton Trygg - 30 juni 2013 15:02

Hej! Jag är och tittar på fottbollsmatch mellan Gustafs och Östansbo IS med Mamma, Rosie och Johan. Hoppas att Östansbo IS vinner idag. Lycka till Östansbo IS. Nu börjar fotbollsmatchen. /Anton

Av Anton Trygg - 30 juni 2013 14:19

Hej! Förut övningkörde jag upp till Knutsbo. Sen åkte vi i Rosie och Johans bil till okq8 och träffa andra som ska med till Gustafs. Och sen är jag, mamma, Rosie, Johan, Amanda och en till Tjej. Åkte vi till Gustafs. För Amanda och tjejen ska spela fottbollsmatch. Och jag, Mamma, Rosie och Johan ska kolla när Amanda och tjejen har fottbollsmatch.

Här bjuder jag er på en bild på Lasse Berghagen. Som jag fotade igår på Ludvika festen. Ha en bra söndag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 30 juni 2013 13:58

Hej! Förut övningkörde jag upp till Knutsbo. Sen åkte vi i Rosie och Johans bil till okq8 och träffa andra som ska med till Gustavs. Och nu är jag, mamma, Rosie, Johan, Amanda och en till Tjej. Vi är på väg till Gustavs. För Amanda och tjejen ska spela fottbollsmatch. Och jag, Mamma, Rosie och Johan ska kolla när Amanda och tjejen har fottbollsmatch.

Här bjuder jag er på en bild på Lasse Berghagen. Som jag fotade igår på Ludvika festen. Ha en bra söndag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 30 juni 2013 10:41

Av Anton Trygg - 30 juni 2013 08:52

Hej på er alla! Nu ska jag gå upp och klä på mig och äta frukost. Ha en riktig bra söndag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 30 juni 2013 00:43

Hej! Igår var jag och Amanda ute sent själva och gick till tivolit. Sen gick vi hem igen. Nu ska jag gå och sova. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards