Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Anton Trygg - 25 juni 2013 21:55

Hej! Nu har jag varit ute och cyklat. Jag cyklade förbi stora folketshus parkeringen och kolla på axels tivoli. Nu är jag hemma igen. Jag längtar så mycket till torsdag. Då börjar det årliga Ludvika festen och tivolit igen. Ha en fortsatt bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 25 juni 2013 20:28

Hej! Nu bestämde jag mig och titta på Allsång på Skansen på kanal 1. Sen ska jag ut och cykla. Ha en toppen bra kväll/natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 25 juni 2013 20:05

 

Av Anton Trygg - 25 juni 2013 19:48

Hej! Nu är jag hemma hos Mamma i Vasalunden. Nyss har vi äta mat. Sill och färskpotatis och gräddfil hårt bröd med smör och aromat på. Nu ska jag gå ut och cykla. Ha en härlig tilsdagskväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 25 juni 2013 14:34

Hej! Hem i Burängsberg då packade jag i mitt rum och bädda sängen och gjorde i ordning mig. Nu är vi på väg in till Ludvika. Vi gjort ett stopp i Sunnansjö först och återvinna tingar, flaskor och panta jag burkar på Coop nära i Sunnansjö. Också handlade Norma på Coop Nära. Nu rullar vi mot Ludvika. Det blev en fin dag till slut ändå. Ha en toppen bra tisdag på er alla. Kram för en fin dag. /Anton

Av Anton Trygg - 25 juni 2013 11:53

Hej på er alla underbar människor!
Idag sov jag länge igen. Det tredje dag jag sover länge. Men nu ska jag äntligen gå upp och klä på mig och gå ner och äta frukost. Jag ser moln så länge ögat kan nå. Idag är det mulen dag ser det ut som. Ha en bra kärleksfull tisdag på er alla och kram för en mulen och tokig dag. /Anton

Av Anton Trygg - 25 juni 2013 01:15

Hej på er alla som är vaken! Nu tackar jag för mig och stänger av datorn och gå och sova. Så man inte sover bort hela dagen idag. Men först ska jag gå upp till toaletten och borsta tänderna. Sen ska jag gå in till mitt rum och sova. #Godnatt och sov gott på er alla som är vaken. Ha det så bra och dröm sött när ni sover. /Anton

   

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards