Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Anton Trygg - 13 juni 2013 20:54

Hej! Jag har varit och tittat på Amandas och Moas skolavslutning. Nyss var vi uppe hos Rosie och Johan. Och fick kladkaka, jordgubbar, glass och grädde. Nu är vi på väg till morgårdshammar och ska hem till Jimmy och leka med Chico för Jimmy jobbar och Karin är på semester. Ha en härlig kväll/natt på er alla som har sommarlov. /Anton

Av Anton Trygg - 13 juni 2013 15:28

Tack för dessa fantastiska år jag har haft i grundskolan. Kommer och sakna klass 8-10B och mina kompisar. Ha en skön sommarlov på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 13 juni 2013 15:04

Hej! Idag har vi haft en fin skolavslutning på Birgittaskolan med klass 10. På skolavslutningen fick jag slutbetyg av rektorn Roger. Jag fick många kramar av lärare och kompis också. I Birgittahallen fick jag blommor av elevhemmet. När skolavslutningen var klart. Då åkte jag med pappa i mustang till elevhemmet senapsvägen. Och fick mat, tårta, packet och blommor. Också fick jag träffa Ralf Friman och fick packet av honom. Tack 8-10B för i år. Kommer och sakna 8-10B och Birgittaskolan. Jag har haft en jätte bra 4 år på Birgittaskolan. Nu är min tid slut i grundskolan och i höst börjar allvaret på gymnasium. Nu vi på väg hem till Ludvika. Idag börjar mitt sommarlov jippi jippi. Ha en jätte skön sommar på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 13 juni 2013 06:58

Godmorgon!
Nu är jag vaken. Snart ska jag gå ner och äta frukost. Gå upp och borsta tänderna och klä på mig kostymen. Sen åkte buss till hemmansvägen. Gå den sista biten till Birgittaskolan. Idag är det skolavslutning på Birgittaskolan. Nu är min tid snart slut på Birgittaskolan. Ha en bra avslutning på er alla tior på Birgittaskolan. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards