Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Anton Trygg - 16 juni 2013 22:40

Hej på er alla! Nu sitter jag i soffan och äter glass med chokladsås. Gud vad vi äter gott saker nu på kvällen. Nu ska jag titta på tv. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 16 juni 2013 21:34

Hej på er alla vanliga-vänner och hockey-vänner! Nu är det somarlov och men får göra roligheter ibland och tråkigheter ibland. Men det är en sak jag längtar jätte mycket efter det är hockey. Jag vill att det ska bli september så hockey kan börja. Men det är bra 3 månder kvar. Gud vad långt det känns. Men det går säkert snabbt. /Anton

 

Av Anton Trygg - 16 juni 2013 20:30

Hej! Nu sitter jag här i soffan och äter svenska jordgubbar med grädde och tittar på tv. Ha en fortsatt bra kväll/natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 16 juni 2013 19:40

Hej på er alla! På eftermiddagen åkte jag, Mamma och Alexander till min storebor Jimmy och karin och hälsade på och fikade i Morgårdshammar. Sen åkte vi hem till Vasalunden igen. På kvällen åt vi mat. Jag åt hallonkräm och smörgås. Nu ska jag vara lite vid datorn och titta på tv. /Anton

 

Av Anton Trygg - 16 juni 2013 18:17

 

Av Anton Trygg - 16 juni 2013 13:27

Hej på er alla och goddag/eftermiddag! På förmiddagen åt vi fruckost. Anders kommit hitt ett tag. Sen gick Anders hem till sig. Nu är jag lite vid datorn och tittar på tv. Sen får vi se vad denna muliga söndagen bjuder på. Idag är det ingen fint väder ute. Det är kalt och mulet ute. Ha en bra söndag på er alla. Kram för en mulen dag. /Anton

 

Av Anton Trygg - 16 juni 2013 00:21

Hej! Nu ska jag hoppa in och duscha inna det blir läggdas. Gud vad det är härligt och ha sommarlov. Då kan man vara vaken länge. Och sova länge på morgnen. Men nu ska jag stänga av datorn. Och fixa iordning mig så jag kan lägga mig i min sköna säng och sova. Godnatt och sova gott på er alla. /Anton

 

Av Anton Trygg - 16 juni 2013 00:11

Hej på er alla! Snart gå denna fina dag mot sitt slut. Igår på kvällen var jag och Anders till hemsköp och köpte glass och deo till mamma. Sen gick vi hem till Vasaluden. Jag, mamma och Anders åt glass. Sen gick Anders hem till sig. Senare på kvällen har jag titta på tv och varit vid datorn. Innan vi ska sova då var vi till Harnäs och hämta Alexander och några till och körde in till stan. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards