Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Anton Trygg - 5 juni 2013 23:57

Hej på er alla i Sverige! Idag har jag haft fult upp och göra. Jag har övningskört med mamma i trafiken för första gången. Det gick bra tycker jag. Varit med pappa till dressman och köpt kostym och varit till garvans sko och köp fin skor. Pappa körde mig hem till mamma för jag ska hämta mina saker. Sen åkte jag och pappa hem till Burängsberg Och vi lastade crossen och jag bytte om mig till crosskläderna. Sen far vi i väg till Grängesberg till crossbana för jag ska träna cross. Det var första gången jag körde på Honda 250 på crossbana. Jag körde jätte bra tycker jag. När jag hade kört färdig. Då åkte vi hem igen. När vi kom hem. Då bytte jag om mig. Vi åt mat. Nu är jag lite vid datorn. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 5 juni 2013 23:06

Hej på er alla!
Här får ni lite
foto från UNIVERSUM
igår. Ha det så bra alla ni.
/Anton

Av Anton Trygg - 5 juni 2013 11:20

Hej på er alla underbar vänner, människor, föräldrar och syskon. Gud vad skönt det är och sova länge idag. Men nu ska jag gå upp och äta frukost. Sen får vi se vad denna dag kommer och erbjuda. Ha en toppen bra onsdag på er alla. /Anton.

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards