Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Anton Trygg - 4 juni 2013 23:59

Godnatt på er alla!
Vilken grym klassresa jag har haft i GÖTEBORG i två dagar. På LISEBERG igår. Då åkte jag LISEBERGSBANAN, BALDER och sen gick vi i spökhuset. Idag var vi till UNIVERSUM. Nu är jag hem i Ludvika. När jag kom hem till Ludvika med tåget till Ludvika station. Då stog mamma och vänta på mig där. Sen åkte vi hem. Nu ska jag sova. /Anton

Av Anton Trygg - 4 juni 2013 19:56

Hej på er alla resenärer igen!
Nu är jag på nästa tåg på väg hem till Ludvika. Imorgon blir det inge skola för mig. För vi får kompledigt. Bara för vi har varit på skolresa. Skönt tycker jag. Man blir trött av att bara åka tåg. Men snart är det slut åkt på några dagar. På måndag åker jag tåg igen till Örebro. Nu ska jag sova igen. Ha en bra kväll/natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 4 juni 2013 16:52

Hej på er alla resenärer!
Nu är vi äntligen på tåget på väg hem till Örebro. Vi hittade till slut något att äta i Göteborg. Vi åt på Burger King inne på Göteborgs Centralstation. Efter vi hade ätit färdig. Då gick jag och handla Ramlösa och baguette på pressbyrån. Nu ska jag sova lite på tåget. Ha en fortsatt bra eftermiddag/kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 4 juni 2013 14:47

Hej på er alla!
Jag kan än inte glömma vilken upplevelse jag har varit med om på LISEBERG igår. Den bästa karusellen var BALDER. Idag har vi varit på UNIVERSEUM. Där skulle vi äta tacobuffe. Men vi smäktande tyckte inte om maten. Vi åkte istället spårvagn till Centralstation. Nu är Lotta, Jenny och Andreas och letar mat. Ha en varm och solig tisdag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 4 juni 2013 01:13

Hej på er alla! Vilken grym eftermiddag jag har haft med klassen igår på LISEBERG. Jag åkte BALDER för första gången i mitt liv. Jag åkte BALDER två gånger. Sen åkte jag också för första gången i mitt liv LISEBERGSBANAN. Jag åkte LISEBERGSBANAN 7 gånger ungefär. Jag är super nöjd med eftermiddag på LISEBERG igår. Tack klassen för en underbar eftermiddag. Nu ska jag Sova. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards