Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Anton Trygg - 10 juni 2013 22:39

Hej på er alla!
Jag snabb duschade förut. För efter tio få vi inte duscha här på elevhemmet senapsvägen. Jag han och duscha. Jag har nyss pratat med mamma i mobiltelefon. Det är bra två hela dagar kvar i skolan. Sen är det skolavslutning. Och på fredag har jag sommarlov. Gud vad skönt det ska bli med sommarlov. Nu ska jag somna in drömmarnas värld och drömma så sött. Godnatt och sova gott på er alla. Kram för en fin natt. /Anton

Av Anton Trygg - 10 juni 2013 21:35

Hej på er alla trevliga Människor! Nu är jag på elevhemmet. Nu är det sista måndag jag är på elevhemmet Senapsvägen. Det känns både lite tråkigt med samtidig skönt. Ikväll stick jag iväg till stan och träffa klass 10 och åt avslutningsmidag. Det var trevligt. Nu känns det verkligen att jag ska sluta på Birgittaskolan och på elevhemmet senapsvägen. På torsdag har jag skolavslutning då kommer mamma, pappa, Alexander och Rosie kollar på mig. Ha en trevlig kväll/natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 10 juni 2013 20:56

Hej! Nyss kommit hem från jätte trevlig avslutningsmidag med klass 10 på Efesos. Jag åt varmrätt och efterrätt. Nu tittar jag på tv. Ha en fin kväll/natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 10 juni 2013 17:14

Hej igen! Jag ska snart åka buss 26 till våghustorget. Och träffa klass 10 där och äta avslutingsmidag på Efesos. Det ska bli så roligt. Ha en jätte bra kväll på er alla. /Anton

 

Av Anton Trygg - 10 juni 2013 16:19

Hej på er alla trevliga Människor! Nu är jag på elevhemmet. Nu är det sista måndag jag är på elevhemmet Senapsvägen. Det känns både lite tråkigt med samtidig skönt. Men nu är jag lite vid datorn. Sen ska jag sticka iväg till stan och träffa klass 10 och äta avslutingsmidag. Det ska bli trevligt. Nu känns det verkligen att jag ska sluta på Birgittaskolan och på elevhemmet senapsvägen. På torsdag har jag skolavslutning  då kommer mamma, pappa, Alexander och Rosie kollar på mig. Ha en trevlig eftermiddag/kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 10 juni 2013 09:56

Hej på er alla Birgittaskolans elever!
När jag kom till Örebro. Då åkte jag buss upp till järntorget. Bytte buss åkte till Slussgatan. Gick till skolan. Idag är det sista måndag jag är på Birgittaskolan. Ha en bra dag på er alla elever. /Anton

Av Anton Trygg - 10 juni 2013 07:45

Hej på er alla resenärer!
Nu sitter jag på tåget på väg till Örebro. Och sista måndag före sommarlovet. Snart har vi sommarlov. På torsdag har vi skolavslutningen. Ha en bra dag på er alla tior på Birgittaskolan och sista måndag i grundskolan. /Anton

Av Anton Trygg - 10 juni 2013 06:10

Godmorgon på er alla!
Nu är jag vaken. Jag aka gå upp och bädda sängen och klä på mig. Gå ner och äta frukost. Gå upp och borsta tänderna. Pappa ska köra ni mig till Ludvika station. Det är sista måndag jag vaknar upp Och går i grundskolan. Gud vad skönt. Ha en bra och solig måndag på er alla.
/Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards