Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Anton Trygg - 8 juni 2013 23:12

Hej på er alla i Sverige!
Nu blir det läggdags här i Burängsberg. Jag är trött. Och imorgon väntar roligheter. Här bjuder jag på en fin bild på mig innan jag ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 8 juni 2013 21:10

Hej igen! Nu har vi nyss ätit mat. Nu blir det mer tv och dator för min del. Hoppas ni har haft en bra dag. Ha en bra lördags kväll/natt på er alla. Jag skriver ett sista inlägg innan jag sov. Hej så länge. /Anton

Av Anton Trygg - 8 juni 2013 19:55

Hej på er alla vänner! Gud vad trött jag blev nu på kvällen. Det känns också som söndag idag. När det är bra lördag idag. Vi har också ätit ostbricka det var gott. Snart min vänner är det sommarlov jippi jippi jippi jippi Det ska bli så skönt med sommerlov. Nu är jag lite vid datorn. Ha en fantastisk fin och värdefull kväll/natt på er alla underbara vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 8 juni 2013 15:54

Vi har tagit studenten vi har tagit studenten vi har tagit studenten fan vad vi är bra. Det låten sjung många igår när dom åkte på lastbilsflaket. Lastbilarna åkte från högbergsskolan till stadshuset. Sen pratade en gubbe från kommun. Grattis Alexander till Studenten igår. Lycka till i din framtid och i Stockholm. Ha en bra eftermiddag. /Anton

Av Anton Trygg - 8 juni 2013 14:47

Hej! Nu har Anette, Micke. Rasmus och farmor åkt hem till Stockholm igen. Gud vad lugnt och tyst det blev här hemma i Burängsberg. Men alltid rolig att få besök. Nu får vi se vad jag hittar på och göra nu. Nu på eftermiddag blev det mulet och kalt. Ha en fortsatt bra eftermiddag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 8 juni 2013 11:45

Hej!
Nu har vi just ätit frukost. Nu ska jag leka lite med kusinen Rasmus innan dom åker hem. Gud vad skönt det är och se bra. Jag ser jätte bra med mina nya glasögon. Ha en fantastisk bra lördag på er alla.
/Anton

Av Anton Trygg - 8 juni 2013 09:52

Hej på er alla!
Igår Lä jag mig i sängen runt ca kl 02:00 somnade ca kl 02:30. Ibland kan man göra det när man har gäster. Nu vakande jag upp till en strålande vänder då blir man på bra humör. Nä nu börjar jag dagen men ordentlig frukost. Sen får vi se vad jag ska hitta på och göra detta dina vädret. Men iallafall ska gå ut inte vara inte. Ha en toppen fin och solig lördag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards