Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 29 juni 2013

Av Anton Trygg - 29 juni 2013 22:35

Hej! Idag har vi sett sommarmuikamterna igen. Sen kom Amanda och Moa hit. Jag, mamma, Amanda och Moa gick till tivoli och åkte karuseller. Sen träffade vi Frida, Tea och Tage som också åkte karuseller. Vi gick sen till stora scenen på garvan torg och titta på min idol Lasse Berghagen. Efter Lasse uppträdande. Då kom Lasse fram bakom scenen. Då fick mamma fota mig och min idol Lasse Berghagen. Sen gick jag, mamma, Amanda, Moa, Tea och Tage hem för dom ska sova hemma hos oss. Och sen åt vi potatissallad och korv. Ha en bra natt och sista natten på Ludvika festen. /Anton

Av Anton Trygg - 29 juni 2013 10:00

Hej på er alla i Ludvika!
Nu ska jag gå upp och klä på mig och äta frukost igen. Ikväll kommer min idol till Ludvika festen 2013. Lasse Berghagen. Och han ska säkert sjunga. Stockholm i mitt hjärta. Men ha en bra lördag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 29 juni 2013 02:10

Hej! Idag väntar en toppen bra dag med bra artister och annat roligt. Men först ska jag gå och sova. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 29 juni 2013 01:45

Hej på er alla!
På eftermiddagen igår då var vi kl 14:30 på Gågatan i Ludvika och lyssnade på Sommarmusikanterna igen. Sen åkte vi hem till Vasalunden och åt mat. Sen åkte vi till stan igen. Och gick på tivoli. Jag åkte 2 gånger radiobilar, 2 gånger slänggungan och 2 gånger Fantasy Boot. På axsels tivoli träffade vi Frida, Tea, Tage, Johan, Amanda, Moa, Janne, Stina och Elias. Sen gick jag och Mamma till Stora Scenen. Garvarns Torg och tittade på Magnus Uggla. Sen träffade vi Rosie, Johan, Amanda, Moa, Siri, Janne, Stina och Elias vid stora Scenen på Garvarns Torg. När Magnus Uggla hade uppträda färdig. Då gick vi till bilen och åkte hem till Vasalunden. Nu ska jag snart sova. Är super trött. Ha det så bra alla ni. /Anton

               

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards