Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Anton Trygg - 7 juni 2013 23:47

Hej på er alla!
Idag har vi varit på student friande i Ludvika för min bästa storebror Alexander tog studenten idag. Varit och hämta mina nya glasögon idag. Anette, Micke, kusinen Rasmus och farmor följde med till Burängsberg och ska sova här en natt. Hela kväll har jag bussat med kusin Rasmus. Förut så åt vi mat. Nu sitter vi vid bordet och pratar. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 7 juni 2013 21:54

Hej! Idag när vi var uppe vid Rosie Hedberg. Då ringde mamma till Synsam och fråga om mina glasögon har kommit. Då hade mina glasögon kommit. Då åkte jag och mamma till Synsam och hämta mina glasögon. Ha en bra kväll/natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 7 juni 2013 20:55

Hej på er alla studenter! Idag har vi varit till Ludvika sett Alexander Trygg tagit studenten. Grattis Alexander Trygg. Sen var vi upp till Rosie Hedberg och åt mat och Alexander fick paket. Ha en bra kväll/natt på er alla studenter. /Anton

Av Anton Trygg - 7 juni 2013 09:25

Hej på er alla studenter!
Nu är jag vaken. Jag ska gå upp och äta frukost. Sen ska jag duscha. Klä på mig fin kläder. Sen ska vi åka in till Ludvika och kolla när min storebror Alexander tar studenten. Idag flaggar vi här i Burängsberg för min storebror tar studenten idag. Ha en jätte bra dag på er alla studenter. /Anton

Av Anton Trygg - 7 juni 2013 01:56

Hej på er alla!
Ursäkta för sen uppdatering. Igår tvättade jag också crossen och klippte gräs. Också tvättade jag mustangen så den ska vara fin idag. Sen åt vi mat ute på altan. Senare lysande vi på musik. Nyss har jag borsta tänderna Nu ska jag äntligen sova blev bara lite sent. Ha en bra natt. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards