Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Anton Trygg - 9 juni 2013 23:39

Hej!
På eftermiddagen då bytte jag om mig till crosskläderna. Sen åkte jag och pappa till Grängesberg. För jag träna cross på Grängesbergs crossbana. När jag hade kört färdig. Då åkte vi hem till Burängsberg. När vi kom hem då bytte jag om mig. Och kasta in siktiga crosskläderna i tvättmaskinen. Sen gick jag in och åt mat. Sen gick jag upp till mitt rum och packa. Näst sist då klippte pappa mitt hår. Efter allt då duscha jag och borsta tänderna. Nu ska jag äntligen sova efter en rolig eftermiddag. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 9 juni 2013 14:05

Hej! Nu har jag varit ute och klippt gräs och varm kört crossen för pappa ska byta olja i crossen. Nu ska jag gå ute igen. Det är mulet ute men varmt. Ha en fin dag på er alla. Hej så länge. /Anton

Av Anton Trygg - 9 juni 2013 11:30

Hej Burängsberg och Ludvika!
Nu har vi nyss ätit frukost. Det känns lite bättre. Men har ont i huvudet fortfarande. Jag hoppas det går över under dagen innan jag ska köra cross i Grängesberg. Nu får vi se vad jag ska hitta på och göra innan jag och pappa ska åka till Grängesberg. Kram för en mulen dag. /Anton

Av Anton Trygg - 9 juni 2013 10:31

Hej på er alla!
Pappa väckte mig. Då hade jag ont i huvudet. Men nu ska gå ner och äta frukost få se om huvudvärken försvinner när jag få lite frukost i magen. Kram för en fin dag.
/Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards