Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Anton Trygg - 6 juni 2013 19:18

Hej på er alla!
Nu är vi klara med sakerna uppe oss Rosie inför morgondagens fest. Sen åkte vi till Coop extra i Ludvika och handla. Imorgon tar Alexander min storebror studenten. Nu är vi på väg hem till Burängsberg igen. Ha en fortsatt bra och fin torsdags kväll/natt på er alla nära och kära. /Anton

Av Anton Trygg - 6 juni 2013 16:01

Hej på er alla en solig nationaldag! Vi åkte till Norhyttan en kort sväng och kolla på gamla bilar och träffade Sven Thomsen där. Nu är vi på väg in till Ludvika. Vi ska hem till Rosie och fixa inför morgondagen. Ha en jätte bra solig torsdag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 6 juni 2013 11:23

Hej! Nyss var jag ute och hissat flaggan. Vi har hissat svenska flaggan här i Burängsberg för det är Sveriges nationaldag och svenska flaggans dag och för min mormor fyller år idag. Nu ska jag gå ut och fixa olika saker. Ha en glad nationaldag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 6 juni 2013 09:24

Hej på er alla på Sveriges nationaldag och svenska flaggans dag. Nu ska jag gå upp och äta frukost. Ha en kanon bra Torsdag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 6 juni 2013 00:51

Hej på er alla som bor i Sverige! Men nu blir det läggdags för min del. Är jätte trött nu. Nu säger jag godnatt och sov gott på er alla i Sverige och ha en bra natt. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards