Carl Anton Trygg

Alla inlägg under juni 2013

Av Anton Trygg - 25 juni 2013 01:15

Hej på er alla som är vaken! Nu tackar jag för mig och stänger av datorn och gå och sova. Så man inte sover bort hela dagen idag. Men först ska jag gå upp till toaletten och borsta tänderna. Sen ska jag gå in till mitt rum och sova. #Godnatt och sov gott på er alla som är vaken. Ha det så bra och dröm sött när ni sover. /Anton

   

Av Anton Trygg - 24 juni 2013 23:34

Idag regnande ganska mycket ut det kan man kalla klassisk svensk sommar. Glöm inte att ni är värdefull och lev här och nu och ta vara på tid då spelar det Inge roll vad det är för väder ute. Ha en toppen bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 24 juni 2013 22:32

Hej på er alla!
Idag på eftermiddagen. Då var jag ut och tvätta crossen och cross-vagnen. Gud vad mycke mygg det är ute här i Burängsberg går nästa inte och vara ute. Dom håller på nästan och äta upp mig. Och sen tvättade jag crosskläderna i tvättmaskinen också. Nyss har vi ätit mat. Nu tittar jag på tv. Ha en bra natt på er alla och njut i livet glöm inte det. Kram för en fin natt. /Anton

Av Anton Trygg - 24 juni 2013 13:39

Hej! Nu har jag tittat på Trafikpolisen på TV4 Sport. Nu ska jag gå ut och tvätta crossen. Ha en härlig måndag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 24 juni 2013 12:19

Hej på er alla Crossförare!
Igår var jag till Grängesberg till Öraberget och tränade cross. Jag tog hela platåhoppet igår jag är helt överlycklig. Jag tränade 4 halv timme sammanlagt blir det två timmar. Den fjärde halv timmen innan jag skulle åka ut på crossbanan. Då tänkte jag. Går aldrig regnet över. Jag åkte ut på banan. Det kom bara mer och mer regn. Jag blev genom vårt i crosskläderna. Då bestämde jag mig och åka in till depån och lasta crossen i vagnen. Jag körde jätte bra igår. Nu är det bara lite fin lira kvar så man blir bättre på att köra motorcross. Ha en bra dag på en alla crossförare.

Här får ni en bild när jag tränade motocross i Öraberget i Grängesberg igår. /Anton

Av Anton Trygg - 24 juni 2013 12:10

Hej på er alla Crossförare!
Igår var jag till Grängesberg till Öraberget och tränade cross. Jag tog hela platåhoppet igår jag är helt överlycklig. Jag tränade 4 halv timme sammanlagt blir det två timmar. Den fjärde halv timmen innan jag skulle åka ut på crossbanan. Då tänkte jag. Går aldrig regnet över. Jag åkte ut på banan. Det kom bara mer och mer regn. Jag blev genom vårt i crosskläderna. Då bestämde jag mig och åka in till depån och lasta crossen i vagnen. Jag körde jätte bra igår. Nu är det bara lite fin lira kvar så man blir bättre på att köra motorcross. Ha en bra dag på en alla crossförare.

Här får ni en bild när jag tränade motocross i Öraberget i Grängesberg igår. /Anton

Av Anton Trygg - 24 juni 2013 12:04

Av Anton Trygg - 24 juni 2013 11:31

Hej! Nu ska jag gå upp och klä på mig och gå ner och äta frukost. Ha en bra måndag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards