Carl Anton Trygg

Alla inlägg under juni 2013

Av Anton Trygg - 23 juni 2013 23:30

Vilken härlig dag!
Önskar Dig en fridfull
natt m glädje o skratt...

Av Anton Trygg - 23 juni 2013 22:29

Midsommar är över vardagen närmar sig... Det spelar inte roll att det bli Vardag imorgon. Jag har sommarlov ändå. Önskar Er en vacker natt m mycket ljus o kärlek... /Anton

Av Anton Trygg - 23 juni 2013 21:18

Naturen är sååå underbar nu...Bara älskar sommaren...

Av Anton Trygg - 23 juni 2013 20:49

Hej på er alla Cross-Vänner!
På eftermiddagen då åkte jag och pappa till Grängesberg till crossbanan och jag träna cross. Sen kom Mamma, Anders, Rosie, Johan, Amanda, Moa och Meja och tittade på mig när jag körde cross. Jag är överlycklig för en sak. För jag hoppade över hela platåhoppet i Grängesberg crossbanan idag. Det har jag inte gjort förut. Jag körde tre halv timme och den fjärde halv timmen åkte jag ut på crossbanan då börjar det regna. Då bröt jag träningen och jag och pappa åkte hem till Burängsberg. När vi kom hem. Då gick jag upp och duscha. Och sen åt vi mat. Nu tittar jag på tv. Ha en fin kväll/natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 23 juni 2013 11:28

Hej på er alla! Igår blev det sent innan jag sov. Idag sov jag länge. Men nu ska jag gå upp och äta frukost. Ha en härlig söndag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 22 juni 2013 20:59

Hej på er alla!
På eftermiddag var vi i Sunnansjö vid Hembyggården och var på Midsommarfirande. Sen åkte vi vidare till Borlänge. och åt mat på Max. Vi åkte sen och titta på MONSTER TRUCK STUNT SHOW. Gud vilken Bra show. Dom körde crossar, bilar, traktor, motorcykel och monster truck. Också köpte jag en affisch som jag ska ha på vägen i Örebro i höst. Nu är jag hemma i Burängsberg igen. Ha en fantastisk bra kväll/natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 22 juni 2013 16:41

Hej på er alla underbara människor!
Nu är vi på väg till Borlänge. Ha en fortsatt bra eftermiddag/kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 22 juni 2013 15:15

Hej! Hem så duschade jag och gjorde mig fin till Midsommarfirande. Nu är vi på väg och titta på midsommarfirande på hembygdsgården i Sunnansjö. Ha en fin Midsommardag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards