Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 26 december 2014

Av Anton Trygg - 26 december 2014 23:51

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll så vann ÖREBRO HK mot serieledarna SKELLEFTEÅ AIK med 3-2 i förlängningen i ett slutsålt BEHRN ARENA. I första perioden då gjorde ÖREBRO HK 1-0 mål av Derek Ryan och sen så kom också 2-0 till ÖREBRO HK mål av Martin Johansson. Matchen gick sen också till förlängning och då avgjorde ÖREBRO HK till 3-2 mål av Martin Johansson. Också så blev Martin Johansson matchhjälte i kvällens match. Grattis ÖREBRO HK till två välförtjänt poäng. Jag var också i BEHRN ARENA ikväll och titta på hockey. Som vanligt efter matchen då fick vi se återigen en Hudashow. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 26 december 2014 22:37

Hej! När hockeyn var slut då åkte jag stadsbuss 3 till Resecentrum. På Resecentrum där gick jag av bussen och gick till tåget och in och satt mig. Nu så har jag åkt ett tag och är på tåget mot Ludvika och nu så har jag också köpt en smörgås. Kexchoklad och en Coca-Cola som jag ska äta och dricka nu. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 december 2014 21:35

Nu är jag så jäkla glad asså Örebro spöa Skellefteå med 3-2 i förlängningen. Så underbart asså. Örebroare tills jag dör.

Av Anton Trygg - 26 december 2014 16:18

Hej! Jag är nu åkt ett tag och är på tåget på väg mot Örebro och titta på Annandagjulshockey. Heja Örebro. KomIhåg också att ni ska kör över Skellefteå på hemmaplan ikväll. Oyeah det ska bli Örebroarnas i BEHRN ARENA ikväll. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 december 2014 13:50

Uppladdning pågår äntligen match igen som jag har längtat efter. Ser fram emot hockey ikväll i BEHRN ARENA. Ikväll vill jag också se Örebroarnas i BEHRN ARENA. SKELLEFTEÅ AIK ska krossas.
Go ÖREBRO Go

Av Anton Trygg - 26 december 2014 09:51

Hej! Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också gå ner till undervåningen och äta frukost. Sen så ska jag gå upp till övervåningen igen och då ska jag duscha och borsta tänderna. Senare då ska jag och Alexander åka tillbaka hem till Mamma i Ludvika. På eftermiddagen då ska vi åka till Rosie och äta julbord. Vid klockan 15:00 då ska Mamma köra mig till tågstation där mitt tåg avgår klockan 15:30 mot Örebro. Ha nu en jätte bra annandag jul på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 26 december 2014 00:37

Hej! Nyss så har jag borsta tänderna. Nu så ligger jag sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards