Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 2 december 2014

Av Anton Trygg - 2 december 2014 23:16

Hej! För ett litet tag sen då har jag duschat och borstat tänderna. Jag har också precis prata Mamma i mobiltelefon. Nu då ligger sängen. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /Anton

Av Anton Trygg - 2 december 2014 15:58

Hej! Idag i truckstop då har jag inte kört någon simulator. Jag har bara haft teori. När vi slutade då gick jag till busshållplatsen Berglunda företagsby och väntade på bussen. Vid klockan 15:10 då åkte jag stadsbuss 21 till slottet/Järntorget. På slottet/Järntorget där byta jag buss till stadsbuss 6. Nu så är jag på stadsbuss 6 på mot lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag äta kvällsmat. Vid ungefär vid klockan 17:40 då ska jag åka stadsbuss 6 till Olof Palme torg. På Olof Palme torg där ska gå av bussen och gå till Å-Kul på dövas förening. När Å-Kul är slut då ska jag gå tillbaka till Olof Palme torg och vänta på bussen. Senare då ska jag åka stadsbuss 6 hem till lavendelvägen/elevhemmet igen. Ha nu en jätte bra tisdagseftermiddagen på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 december 2014 08:03

Hej! Nu när jag få vänta så länge på stadsbuss 21 på Slottet/Järntorget då gick jag in på Pressbyrån här på Järntorget och värmde mig för ute är det svinkall. Idag så ska jag igen till tråkiga truckstop suck. Ha nu en jätte bra dag i vinterland på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 december 2014 06:20

Hej! Nu så har jag åkt ett tag och är i tåget på väg mot Örebro centralstation. När jag kommer fram till Örebro Centralstation då ska byta från tåg till stadsbuss 6. Och sen så ska jag åka stadsbuss 6 en hållplats till Slottet/Järntorget. På Slottet/Järntorget där får jag vänta en hel timme till stadsbuss 21 kommer. Senare då ska jag åka stadsbuss 21 till Berglunda företagsby. Ha nu en jätte bra tisdag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 december 2014 04:59

Hej! Nu så ska jag gå upp ur sängen efter några få timmar sömn och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost tillsammans med bästa Mamma. Sen så ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 05:35 då ska Mamma köra mig till tågstationen där ifrån mitt tåg avgår. Ha nu en jätte bra tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 december 2014 01:21

Hej! Igår så såg jag på första avsnittet av julkalendern. För ett litet tag sen så tog jag en dusch. Nyss så har jag skrivit loggbok på datorn. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards