Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 10 december 2014

Av Anton Trygg - 10 december 2014 23:24

Hej! För ett litet tag sen då har jag duschat. Jag har också precis pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 december 2014 23:13

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon då spelar ÖREBRO HK på hemmaplan mot skräplaget FRÖLUNDA INDIANS i BEHRN ARENA. Lycka till på hemmaplan imorgon ÖREBRO HK. Jag kommer också till BEHRN ARENA imorgon och heja fram ÖREBRO till tre sköna poäng. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 10 december 2014 18:38

Hej! Idag är det verkligen inte min dag fan också. På bowlingen så tappade jag busskorten. När jag gick mot Resecentrum då så jag i min plånbok att jag hade tappat busskortena. Då var det bara att gå tillbaka till bowlingen och hämta busskorterna. Suck vad trött jag blir. Nu så åker en förbannad Anton hem till elevhemmet svanen. Tack för mig. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 december 2014 16:39

Hej! Idag har det också varit en sådär dag på Kvinnerstagymnasiet. Idag har jag också bara kört på nedre körplan med hjullastaren Volvo L 50. När skolan var slut då gick jag till hygienavdelningen och var på toa. När jag var inne på toalettern då uppnade en av eleverna toalettdörren utifrån tur som hållde jag precis på jag knäppa byxorna och när dörren uppnade sig då stängde jag den snabbt och låste igen. Jag är rädd och gå på toalettern på Kvinnerstagymnasiet och låset på toaletterna är inte häller säkert. Tänk om det händer igen. Har ni också varit med om samma sak att någon utifrån har uppnat toalettdörren när ni har var på toa? Berätta och skriv i kommentarsfältet eller i chatten till mig är ni snälla. Då byte jag också om mig. Och sen så åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum där gick jag av bussen och gick till bowlingen. Nu så är jag på bowlingen och ska fikade och spela bowling. När bowlingen är slut då ska jag gå tillbaka till Resecentrum och vänta på bussen. Sen så ska jag åka statsbuss 6 till lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra onsdagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 december 2014 07:20

Hej! Det var återigen svårt att gå upp ur sängen. När jag lyckads att gå upp då klädde jag på mig kläderna. Också då så satte jag på mig understället. Jag åt också frukost i min ensamhet. Sen så bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut i regnet och gick till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnasiet. Ha nu en jätte härlig onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards