Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 19 december 2014

Av Anton Trygg - 19 december 2014 23:53

Hej! Ikväll så firade jag att jullovet har börjat med att äta Sibylla mat. Nyss så har jag också borsta tänderna. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 19 december 2014 13:12

Jag önskar er alla en bra och trevligt jullov!

Av Anton Trygg - 19 december 2014 13:01

Hej! Idag i kvinnerstagymnasiet då hade vi alla på Bygg- och anläggningsprogrammet julavslutning tillsammans. Jag hållde också tungan rätt i munnen när jag representerar åk 2 i grävmaskins tävlingen och vi kom också på tredje plats. Sen så avslutade vi förmiddagen med att grilla korv. Jag åt tre korv med bröd. Senare så slutade vi och då så åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum där gick jag av bussen och gick tåget och in och satt mig. Nu så har jullov och åker tåg hem till Dalarna/Ludvika. Ha nu en jätte bra fredagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 19 december 2014 07:17

Hej! Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp ur sängen och klädde på mig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Sen så bäddade jag min sängen och borsta tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut med packningen till busshållplats lavendelvägen och vänta på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till bästa kvinnerstagymnasiet. Ha nu en härlig fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 19 december 2014 01:15

Hej! Det blev lite sent och nu så är jag äntligen färdigt packat. Nyss så har jag också borstat tänderna. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards