Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 8 december 2014

Av Anton Trygg - 8 december 2014 22:57

Hej! Idag har det varit en jätte bra dag på Kvinnerstaskolan. Idag har jag kört hjullastaren Volvo L 50 på nedre plan och tränat på pallhantering. Idag hade jag också mina nya jobbarkläder på mig. Varseljacka i storlek L passade jätte bra och varselbyxor i storlek 54 passade också jätte bra men för långa i benen men övrigt utmärkt. Jag tycker faktiskt att gulfärg se man mycket bättre i mörker. När skolan slutade då byte jag om mig och tog ett foto på mina nya jobbarkläder. Sen så åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum då byte jag buss till stadsbuss 3 och åkte sen till hållplatsen BEHRN ARENA. Där fick jag av och gick till ÖoB och lämna tillbaka glaskulan. Senare då gick jag till busshållplatsen hemmansvägen och väntade på bussen. Sen då åkte jag stadsbuss 6 hem till lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då åt vi kvällsmat. På kvällen då hade vi husmöte och fikade med paj och vaniljsås. Jag och boendepersonalen Carina diskutera att vi kom fram till att nästa måndag då ska jag tag hem varselbyxorna till elevhemmet så att Carina ska sy upp dom åt mig. För ett litet tag sen då duschade jag. Jag har också precis pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 december 2014 08:58

Godmorgon kyliga måndag! 

Hemma på elevhemmet svanen då gick jag ur sängen och kläde på mig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Sen så borstade jag tänderna, bäddade min sängen och pratade med bästa Mamma i mobiltelefonen. Vid klockan 08:30 då gick jag ut till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till kvinnerstavägen. På kvinnerstavägen där ska jag gå av bussen och gå den sista biten till Kvinnerstagymnasiet. Ha nu en jätte bra måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 december 2014 00:42

Hej! För ett litet tag sen då har jag duschat och borstat tänderna. Nyss så har jag pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ligger jag äntligen i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards