Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 7 december 2014

Av Anton Trygg - 7 december 2014 22:02

Hej! Jag vill bara meddela er nu att O Helga Natt sänds på TV4 på julaftonen klockan 20:00. Då kanske jag är med i tv. Kramizar <3 /A

 

[Bild]

Av Anton Trygg - 7 december 2014 21:45

Hej! Nu ikväll så har jag varit på O Helga Natt på Stortorget och det är också Sveriges störta julkonsert. Vilken bra och fantastisk julkonsert jag sett. Artisterna som var med på scenen heter Carola Häggkvist, Peter Jöback, Åsa Fång, Sean Banan och årets program ledaren heter Gry Forssell. Ikväll så kom också över 30 000 tusen människor till Stortorget och lyssnade på julkonsert. Fantastiska Carola kom också till Örebro och sjung jullåtar för oss örebroare. Nu så får man vänta ett helt år tills nästa O Helga Natt. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 december 2014 13:34

Ha nu en trevlig och en bra andra advent på er alla!

Av Anton Trygg - 7 december 2014 13:19

Hej! För ett litet tag sen då gick jag upp ur sängen och kläde på mig mina kläder. Jag åt också frukost. Nyss har jag borstat tänderna. Nu så ska jag städa mitt rum. Sen så ska jag äta mat. Senare då ska jag åka upp på stan och titta på O Helga Natt på Stortorget. Ha nu en jätte bra söndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 december 2014 02:03

Hej! Nyss så har jag borsta tänderna. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 december 2014 00:24

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Igår Ikväll då krossade ÖREBRO HK - MODO HOCKEY på bortaplan i FJÄLLRÄVEN CENTER i Örnsköldsvik med hela 5-2. I första perioden då tog Örebro ledningen tidig med 1-0 mål av JARED AULIN och sen så utökade ÖREBRO HK till 2-0 då mål av DANIEL VIKSTEN. I andra perioden då blev det straffar och då fick MARTIN JOHANSSON chansen att lägga en straffar och det första han göra är att skuta pucken rätt i krysset bakom Modo målvakten Linus Ullmark och gör 3-1 till ÖREBRO HK. I tredje perioden då utökade ÖREBRO HK återigen ledningen då mål av BRIAN WILLSIE som gör 4-1 och i slutet av tredje perioden då gjorde BRIAN WILLSIE återigen mål och då till 5-2 till ÖREBRO HK i tom kasse och det blev också slut resultat. Nu så åker ÖREBRO HK hem till Örebro med 3 härliga poäng och en femte placering i SHL-Tabellen. Grattis ÖREBRO att ni har gjort ett jätte bra insatts på isen igår kväll på bortaplan. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards