Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 3 december 2014

Av Anton Trygg - 3 december 2014 22:35

Hej! För ett litet tag sen då har jag duschat och borstat tänderna. Jag har också precis pratat Mamma i mobiltelefon. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /Anton

Av Anton Trygg - 3 december 2014 15:51

Hej på er alla!
Idag i tråkiga truckstop i Berglunda företagsby då har jag kört simulator och haft teori. När vi slutade då gick jag till busshållplatsen Berglunda företagsby och väntade på bussen. Sen så åkte jag stadsbuss 21 till slottet/Järntorget. På slottet/Järntorget där bytte jag buss till stadsbuss 6 åkte sen till Resecentrum. På Resecentrum då gick jag av bussen och gick till bowlingen. Nu så är jag bowlingen och ska fika och spela bowling. När bowlingen är slut då ska jag gå tillbaka Resecentrum och vänta på bussen. Senare då ska jag åka stadsbuss 6 hem till lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra onsdagseftermiddag/kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 december 2014 12:10

Hej! Jag som alltid gillar mat. Men idag var maten så äcklig så den smäktande som snor som vi åt här på truckstop. Vi åt spagetti med grönsaksfräs. Den maten får -0 som betyg. Man blev inte mätt av maten. Hälsningar från en hungrig Anton

Av Anton Trygg - 3 december 2014 07:17

Godmorgon sega tisdag!
Idag var det återigen segt att gå upp ur sängen. I denna mörka och tråkiga värdet så vill man bara ligga kvar sängen och sova ett tag till. Men tills slut så lyckade jag att gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Jag åt tre smörgåsar med smör, falukorv och ketchup på. Sen så bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Slottet/Järntorget. På Slottet/Järntorget där ska jag byta buss till stadsbuss 21 och sen åka till Berglunda företagsby och tråkiga truckstop. Ha nu en fridfull onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards