Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 14 december 2014

Av Anton Trygg - 14 december 2014 22:14

Hej! För ett litet tag sen då åkte alla brasilianska vänner hem. Jag missade också Torpederna ikväll på TV4. Men nu så iallafall så tittar jag på Hamilton: Men inte om det gäller din dotter på TV4. Ha nu en fortsatt bra söndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 december 2014 21:02

Hej på er alla!
Vilken fanatisk eftermiddag/kväll jag jag har haft det. Brasilianska vänner till Norma och Pappa har varit här i Örby och hälsat på och ätit mat. Vi har också ätit tilltugg, mat och efterrätt. Tack för maten Norma den var jätte god. Cristinas Mamma och en till från Brasilien var också här och sjöng en jullåt på portugisiska till oss. Jag kan inte portugisiska med den jullåten var fanatiskt ändå. Tack alla som var här ikväll. Kram från Anton

Olá a todos!
O fanático da tarde/noite, eu tive isso. Amigos brasileiros de Norma e papai estiveram aqui Orby nos visitou e comer alimentos. Nķs também comeram lanches, comida e sobremesa. Obrigado pela comida Norma foi realmente bom. A mãe de Cristina e um a do Brasil também foi aqui e cantou uma canįão de Natal em Portuguęs para nķs. Eu não posso Portuguęs com a canįão de Natal era fanaticamente qualquer maneira. Obrigado a todos que estava aqui hoje ā noite. Abraįos de Anton

Av Anton Trygg - 14 december 2014 11:33

Vinterhälsning från ett -2 gradigt Stockholm. Också vill jag passa på att önska er en bra och härligt tredje advent på er alla.

Av Anton Trygg - 14 december 2014 10:32

God förmiddag på er alla!
Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på
mig kläderna. Jag ska också äta frukost. Sen så ska jag borsta tänderna. Ha nu en jätte bra söndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 december 2014 02:38

Hej! Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards