Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 1 december 2014

Av Anton Trygg - 1 december 2014 21:22

Hej! På eftermiddagen här i Ludvika idag då har jag och Mamma hjälp min Mormor. Vi har också handlat. Nu så äter jag tomtegröt och skinksmörgås här hemma i Vasalunds byn. Sen så ska vi julpynta. Mamma ska också klippa mig. Sist men inte minst då ska jag duscha. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 december 2014 11:05

Hej! Nu så har vi varit till Ikea i Borlänge och handlat. Nu så bär det av till Ludvika igen. Ha nu en fortsatt bra första december på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 december 2014 09:55

Vissa dommare i SHL är för jävlig dåliga. Därför tycker jag att såna dommare inte ska få döma en hockeymatch. Bort med dåliga dommare.

Av Anton Trygg - 1 december 2014 09:35

Hej! Nu så är jag, Mamma och Jimmy på väg till Borlänge till Ikea. Ha nu en jätte bra måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 december 2014 08:33

Hej och välkommen första december. Idag är det exakt 24 dagar kvar till julafton. Ha nu en jätte bra första december på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 december 2014 08:26

Hej! Idag behöver vi inte i 2C åka till truckstop i Örebro. För att vi har fått order av lärarna att vi ska göra loggbok hemma istället. Så nu blir det en extra dagen här hemma i Ludvika. Men nu iallafall då ska jag gå upp ur sängen och klä på mig Kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost tillsammans med bästa Mamma. Sen så ska jag borsta tänderna. Senare då ska jag, Mamma och Jimmy åka till Borlänge till Ikea. Ha nu en jätte bra måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 december 2014 01:21

Hej! Nyss så har jag borstat tänderna. Nu ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards