Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 12 december 2014

Av Anton Trygg - 12 december 2014 23:57

Hej! När jag kom hem till Örby ikväll då tittade jag på svenska hjältar galan på TV4 och åt mat. Nu så ska jag bara ta det lugnt innan jag ska sova. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 december 2014 19:28

Hej! Nu så åker jag SJ regionaltåg 759 mot Stockholm. När jag kommer fram till Stockholm centralstation då står Pappa där och väntar på mig. Sen så ska vi åka hem till Örby. Ha nu en fortsatt bra fredagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 december 2014 17:49

Hej! För ett litet tag sen då har Mamma vinkat av mig på tågstationen i Ludvika. Nu så har jag åkt ett och sitter på tåget mot Västerås centralstation. På Västerås centralstation där ska jag byta tåg till SJ regionaltåg 729 och sen åka mot Stockholm centralstation. Ha nu en jätte bra fredagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 december 2014 15:39

Hej! Det gick jätte på på hörcentralen på Falu lasarett hos audionomen Gunvor idag. På väg hem så stannade vi till vid Ica maxi i Borlänge och handlade. Sen så åkte vi vadare till kopolen och handlade. Innan vi åkte hem då avslutade vi med att äta på nya Sibylla på norra backa. Nu så åker vi i snökaoset mot Ludvika. Ha nu en jätte bra fredagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 december 2014 12:05

Hej! Idag ät det 18 års sen jag låg på optionsbordet och blev opererad i hjärtat. Vad tiden går snabbt. Nu så år vi på väg till Falun för att jag ska till audionomen Gunvor. Ha en fortsatt bra fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 december 2014 10:31

God förmiddag på er alla!
Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost tillsammans med Mamma. Vid klockan 11:00 då bär det av till Falun för att jag ska till audionomen. Ha nu en jätte härlig fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 december 2014 10:13

Hej! Igår så kom jag hem till Ludvika. Vid 12 tiden inatt då åt jag en smörgås och drack ett glas oboy. Inatt så har jag borsta tänderna. Också så la jag mig i sängen och sov. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards