Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 16 december 2014

Av Anton Trygg - 16 december 2014 23:06

Hej! För ett litet tag sen så har jag duschat. Jag har också precis pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 16 december 2014 19:15

Hej! Innan maten då tvättade jag bort smuts i båda såren och satte på två nya plåster. Nyss så åt vi också potatisbullar med bacon och jordgubbssylt. Nu så sitter vi bara här och ta det lugnt och tittar på tv. Ha nu en fortsatt bra tisdagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 16 december 2014 17:22

Hej! Idag så körde jag återigen grävmaskin hitachi 140 men nu tillsammans med Pontus Malmkvist. Yes idag fick vi äntligen också ett uppdrag. Vi var bakom ridhuset och grävde och letade efter ett vatten rör. På förmiddagen idag då snubblade jag också på en pinne och ramlade och skrapade i handen på marken så att det började och blöda. Sånt händer att man snubblar och ramlar. Skriv på kommentar eller i chatten och berätta till mig om ni också har ramlat eller inte. Det var också så smetigt och snöigt idag så det spänn bara. När skolan var slut då byte jag om mig. Jag åkte sen länsbuss 314 till resecentrum. På resecentrum där byte jag buss till stadsbuss 6. Och sen så åkte jag stadsbuss 6 hem till lavendelvägen/elevhemmet. Nu så är jag hemma på elevhemmet svanen. Snart så ska vi också äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra tisdagseftermiddag/kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 16 december 2014 07:07

Hej! Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp ur sängen och kläde på mig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Sen så bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnasiet. Ha nu en jätte härlig tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 16 december 2014 00:12

Hej! Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards