Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 23 december 2014

Av Anton Trygg - 23 december 2014 23:05

Hej! Under hela Bingolottos uppesittarkväll så vann jag inget. Så länge jag har spelat Bingolotto så har jag inte vunnit något helt sjukt. Snart så blir det läggdags här. Ha nu det jätte bra på er alla dan före dan före dopparedan. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 december 2014 22:19

Hej! Nyss så har vi ätit årets första skinkmacka och druckit julmust. Mamma har också vunnit en nyårslott. Jag och Alexander har inte häller vunnit något än. Håll tummarna för att snart så ska vi spela fyransbingo. Ha nu en fortsatt bra uppesittarkväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 december 2014 19:26

Hej! På eftermiddagen då var jag, Mamma, Alexander, Rosie, Amanda och Moa till min Mormor och gav henne lite julklappar och fikade. Sen så var vi här i stan och handlade lite. För ett litet tag sen då åt vi kvällsmat. Nyss så har jag också slog in lite julklappar. Snart så börjar Bingolottos uppesittarkväll på TV4. Hål tummarna nu så att vi vinner något ikväll. Ha nu en jätte bra kväll dan före dan före dopparedan på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 december 2014 11:27

Hej! Denna natt gick det utmärkt att sova hela natten och jag hade heller inge ont i magen. Nyss så gick jag upp ur sängen och kläde på mig kläderna. Nu så ska också hela familjen trygg äta frukost tillsammans. Ha nu en jätte bra tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 december 2014 01:43

Hej! Jag städade aldrig mitt rum igår. Jag städar imorgon istället. Nu så ska jag sova och hoppas också att jag kan sova hela natten inatt. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards