Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 6 december 2014

Av Anton Trygg - 6 december 2014 23:27

Fy fan vad jag är glad nu asså. Det blide Örebros i fjällräven center. Heta Örebro körde över Modo med hela 5-2 Weii. Och kvällens kung Brian Willsie som blev tvåmålsskytt.

Av Anton Trygg - 6 december 2014 22:59

Hej! Idag har jag åkt stadsbuss 6 till slottet/Järntorget. På slottet/Järntorget där byte jag buss till stadsbuss 1 och åkte sen till aspholmen och var till grandgården och sewdol och kollade på jobbarkläder men jag hittade inget. Senare då åkte jag stadsbuss 1 tillbaka till slottet/Järntorget. På slottet/Järntorget där byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte sen hem till lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då åt jag mat. Efter klockan 14:00 då åker vi i vita bussen till elevhemmet solen och gjorde julpyssel och fikade. Vid klockan 16:11 då åkte jag buss till Marieberg och köpte arbetskläder, glaskula, Coca-Cola, skruvar och dipp. När jag hade handlat färdigt då åkte jag stadsbuss 1 till slottet/Järntorget igen. På slottet/Järntorget där byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte sen hem till lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då åt jag kvällsmat. För ett litet tag sen då tittade jag på så mycket bättre på TV4 och åt skruvar, dipp och drack Coca-Cola. Ha nu det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 december 2014 09:33

Hej och välkommen lördag!
Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost. Sen så ska jag borstat tänderna. Senare då ska jag åka till Lantmännen och Marieberg och handla lite. Ha nu en jätte bra torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 december 2014 01:10

Hej! Igår har jag varit i Tullängsgymnasiet. När skolan var slut då cyklade jag hem till elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då åt jag kvällsmat. På kvällen då var jag och titta på hockey i BEHRN ARENA. Nyss så har jag pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 december 2014 00:59

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Idag så spelar ÖREBRO HK på bortaplan mot skräplaget MODO HOCKEY i FJÄLLRÄVEN CENTER i Örnsköldsvik. Lycka till idag på bortaplan ÖREBRO HK vinn tre jätte sköna poäng. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 6 december 2014 00:38

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Igår så vann ÖREBRO HK på straffar på hemmaplan i BEHRN ARENA mot skräplaget DJURGÅRDENS IF med 2-1. Grattis till vinsten och två poäng ÖREBRO HK. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards