Carl Anton Trygg

Alla inlägg under januari 2015

Av Anton Trygg - 8 januari 2015 06:42

Hej! Nu så har jag åkt ett tag och är på tåget på väg mot Örebro. När jag kommer fram till Örebro centralstation/resecentrum då ska byta till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnasiet. Ha nu en jätte bra och fridfull torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 januari 2015 04:02

Godmorgon torsdag!
Nu så är jullovet slut för denna gång. Men iallafall nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost tillsammans med bästa Mamma. Sen så ska jag borsta tänderna. Vid klockan 05:35 då ska Mamma köra mig till tågstationen där mitt tåg avgår klockan 05:51 mot Örebro. Ha nu en jätte bra torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 januari 2015 00:24

Hej! För ett litet tag sen då har jag packat klart alla saker som jag ska ta med till Örebro. Nyss så har jag också borstat tänderna. Nu så ligger jag i sängen och ska sova ska upp om 3 timmar och 30 minuter igen. Så nu är mitt jullov slut och nu så säger jag också till er alla godnatt och sov gott. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 januari 2015 23:55

Hej! Ikväll så kom Jimmy, Jenny, Tea, Tage, Amanda, Moa och Oscar hitt till Vasalunden och dansade ut julen och kastade ut granen genom fönstret. Också så fikade vi alla här. Sen så när alla har åkt hem då åt jag mat och städade lite i lägenheten och plockade bort allt julsaker. Nu så är jul slut hos familjen Trygg. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 januari 2015 12:04

Vackra Ludvika hahaha!
För ett litet tag sen då gick jag upp ur sängen och klä på mig kläderna. Nyss så åt jag frukost vid ny målandet köksbordet. Jag har också precis borstat tänderna. Jag vill nu önska er alla en trevlig lill-lördag! Här blir det bara en sväng till affären som dagens aktivitet. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 januari 2015 02:00

Hej! Nyss så har jag borstat tänderna. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 6 januari 2015 23:17

Vilka lag kommer till slutspel i SHL säsongen 2014/2015?

1: ÖREBRO HK
2: FÄRJESTADS BK
3: LEKSANDS IF

Av Anton Trygg - 6 januari 2015 23:01

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK vann mot skräplaget VÄXJÖ LAKERS HC med 2-1 hemma i ett kokande BEHRN ARENA. Martin Johansson gav Örebro ledningen efter 33 sekunder av den andra perioden. Samme man låg också sedan bakom 2-0-målet efter 12.03, då han serverade Daniel Vikensten en fin passning och sen så gjorde inte ÖREBRO HK något mer mål och matchen slutade 2-1. Grattis ÖREBRO HK till tre välförtjänt poäng. ÖREBRO HK hittar man också nu på en femte plats i SHL-Tabellen och det börjar också att lukta slutspel här. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards