Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 29 januari 2015

Av Anton Trygg - 29 januari 2015 23:04

Hej på er alla Hockey-Vänner! 

Imorgon då spelar våran stolthetaste lag ÖREBRO HK på hemmaplan i BEHRN ARENA mot bottenlaget MODO HOCKEY. Jag kommer också till BEHRN ARENA imorgon och hejar fram rödvita laget till tre sköna och betydelsefulla poäng. Lycka till på hemmaplan imorgon ÖREBRO HK. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 29 januari 2015 22:36

Hej! Idag har det varit en jätte bra dag i Tullängsgymnasiet. När vi slutade då gick jag hem till elevhemmet. Hemma här på elevhemmet svanen då har jag tvättat mina kläder, gjort kvällsmat till mig själv, dammsugit hall och kök. Sen så duschade jag och då när jag hade duscha färdigt då såg jag att jag hade glömt och tagit med en rentvättad badlakan för den andra badlakan som jag hade har jag tvättat. Då sätt jag på kläderna fast jag var blöt. Men sånt händer att man glömde ibland. Senare vid klockan 20:00 till 21:00 då tittade jag på familjen annorlunda på TV4. När jag tittade på familjen annorlunda då kom Ahmed Rashid till vardagsrummet och sa till mig att jag hade glömt mina Jeans i toaletten när jag duschade. Då sa jag till Ahmed att han fick gå in i mitt rum och lägga Jeansen på mig säng. Vid klockan 21:00 till 22:00 då tittade jag på Rakt in i hjärtat på SVT1 och i kvällens avsnitt så blev mina ögon fuktiga. Nyss så har jag borstat tänderna. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 29 januari 2015 07:21

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Igår så förlorade ÖREBRO HK på bortaplan mot serieledarna SKELLEFTEÅ AIK med 2-3 i SKELLEFTEÅ KRAF ARENA i Skellefteå. Jag kan därmed också säga att Martin Johansson gjorde igår mål för åttonde raka match när han kvitterade till 1-1 borta mot SKELLEFTEÅ AIK. Synd bara att ÖREBRO HK förlorade. Men det är bara och ta nya ta och vinna imorgon istället hemma mot MODO. Ha nu en jätte bra torsdag på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening trots förlusten. /Anton

Av Anton Trygg - 29 januari 2015 06:10

Välkommen måndag!
Nu så ska jag gå upp ur sängen och vakna till liv och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen så ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:30 då ska jag gå till Tullängsgymnasiet. Ha nu en jätte bra måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards