Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av Anton Trygg - 8 januari 2015 23:45

Hej! Ikväll här på elevhemmet svanen då har jag duschat och lyssnat på hockey vid datorn. Sen så tittade jag på rakt in i hjärtat på SVT1. Nyss så har jag borstat tänderna. Jag har också precis pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 januari 2015 23:32

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll så vann ÖREBRO HK på bortaplan med hela 4-1 mot skräplaget FRÖLUNDA INDIANS i SCANDINAVIUM i Göteborg. Grattis ÖREBRO HK till tre sköna poäng. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 8 januari 2015 17:42

Örebro är nu i storform,
och intar planen med storm.
Storslaget spel ikväll.
Frölunda får rejält med smäll.
Vi gör mål gång på gång
Och njuter till klackens sång!

Av Anton Trygg - 8 januari 2015 17:35

Kom igen nu Örebro igen och kriga kriga för ikväll ska det bli 3 pinnar Oyeah Frölunda ska ha däng!

Av Anton Trygg - 8 januari 2015 16:30

Hej! Första skoldagen efter jullovet var sådär. Idag på Kvinnerstagymnasiet då hade jag iallafall arbeten på väg och det var svårt. Vi hade också prov idag och då misslyckades jag så klart fast jag hade svaren i pärmen som vi hade fått så hittade jag inte svaren. Hjälp mig jag tycker det är jätte svårt med teoretiska ämnen. När dagen var slut då tog jag min packning och gick till busshållplatsen och vänta på länsbussen. Sen så åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum där byte jag buss till stadsbuss 6. Nu så åker jag stadsbuss 6 på väg hem till lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag äta kvällsmat. Ha nu en jätte bra torsdagseftermiddagen på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 januari 2015 12:29

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Ikväll spelar formstarka ÖREBRO HK på bortaplan mot skräplaget FRÖLUNDA INDIANS i SCANDINAVIUM i Göteborg. Lycka till på bortaplan ikväll ÖREBRO HK och vinn tre sköna poäng hem till Örebro. Ha nu en jätte bra torsdag på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 8 januari 2015 12:09

Hej! Idag på förmiddagen i Kvinnerstagymnasiet då har vi haft arbeten på väg. Nyss så har vi också ätit lunch och då fick vi pyttipanna med rödbetor. Sen så börjar utbildningen arbeten på väg igen. Ha nu en jätte bra torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 januari 2015 06:42

Hej! Nu så har jag åkt ett tag och är på tåget på väg mot Örebro. När jag kommer fram till Örebro centralstation/resecentrum då ska byta till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnasiet. Ha nu en jätte bra och fridfull torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards