Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 9 januari 2015

Av Anton Trygg - 9 januari 2015 23:52

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon så spelar ÖREBRO HK på hemmaplan mot skräplaget BRYNÄS IF i BEHRN ARENA. Lycka till imorgon ÖREBRO HK och vinn tre sköna poäng. Jag kommer också till BEHRN ARENA imorgon. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 9 januari 2015 22:40

Hej! Idag var det en jobbig dag i Kvinnerstagymnasiet. Vi har idag också haft arbeten på väg igen. När vi slutade då åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum där byte jag buss till stadsbuss 6. Sen så åkte jag stadsbuss 6 hem till lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då fixade jag min cykeln och satte på en ny pakethållare, en ny lampa back och nya ekrar. På kvällen så åt vi hemgjord pizza. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 januari 2015 09:57

Hej! Jippi vad bra det går för mig nu för nu så tog också batteriet slut i min hörapparat och jag har inge mer batterier i väskan. Fan också nu så ska jag höra halvt dåligt heladagen. Jag är less på detta sikt just nu. Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 9 januari 2015 07:19

Morrn morrn!
Hoppas ni alla har sovit gott inatt? Jag har sovit jätte bra inatt. Men iallafall hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp ur sängen och kläde på mig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Sen så bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut i kylan och gick till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnasiet och ha jobbiga arbeten på väg. Jag kan inget, jag är värdelös och jag skulle behöva mer hjälp och tid så att jag klarade bättre. Jag tror inte att den utbildningen blir godkänt för mig. Hjälp mig för att jag behöver det. Ha nu en jätte bra fredag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards